Hej
selve opsætningen er der ingen ben i, jeg har ikke brugt så meget tid på at juster noget som helst, det hele ligger på en skjult partition, så når du få brug for at vælte maskinen, taster du bare "ALT _F10" så læser den det hele ind fra start, det vil sige at du lige skal bruge 10 min. når den kommer op, til st indstille TV Radio osv ind. alt ialt ca. 20 min. så ruller den igen.
Har sat mit Video kamera til, fandt det med det samme, kunne afspille det som lå på kameret. det eneste jeg ikke har tilsluttet er surrounden, ved ikke hvordan den køre.... men jeg har en extern som jeg ville tilslutte... måske en anden ved noget omkring det, så ville jeg gerne vide hvordan den funktion køre.... selve billede på min LCD stå godt, dvs. at nogle af kanalerne kunne være bedre, håber at det løses når vi få installeret "Dansk Bredbånd" og køre digital hele vejen.
Ang. DVD film, der spiller det 100% køre HDMI og det stå super flot.
Har ingen erfaring med andre center (kun Amitech første model, og det var sku skidt).
Tror at det er meget forskelligt hvordan vi ser på disse gadgets om hvordan de køre teknisk ser ud nogle er mere sarte omkring billede og andre er omkring funktioner, men hvis jeg skulle komme med lidt surt til det center jeg har er det.
Kan ikke starte det op med fjernbetjeningen når det er slukket.
Når den er i standby, blinker den blå / Orange on/off knappen.
TV billede er froset et par gange, måske nok fordi jeg har sat den til andre ting i baggrunden, har lige ominstalleret hele centeret, pga. jeg kun vil bruge det til, 3 ting. TV / Video / Radio, og ikke mere(måske).
Ellers ingen andre ting som har drillet.
fedthans /god weekend.
Redigeret af fedthans - 12-December-2006 kl. 09:35