recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Musikanlæg til mellem 3-4000 kr
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Musikanlæg til mellem 3-4000 kr

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
CilleM Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-December-2016
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CilleM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Musikanlæg til mellem 3-4000 kr
    Sendt: 27-December-2016 kl. 22:20
Hej. Jeg søger et godt råd til køb af et musikanlæg. Det skal kunne spille højt, koste mellem 3-4000 kr , have bluetooth og selvfølgelig have så lydkvalitet så muligt. Er ny i det her, så søger bare jeres gode råd. Jeg synes sonos er lidt besværligt og ligger heller ikke inden for budgettet. Vh Cille
Til top
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr_schlemer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 17:56
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 19:56
Fedt anlæg.

Men spille højt.......

Måske med en cervin Vega højttaler i steder for Dali.
Til top
CilleM Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CilleM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 22:10
Super, tak for svar. Egentligt skal det ikke være med cd-afspiller. Bare med Bluetooth så man kan høre musik fra ens tlf.
Alle forhandlere mener dog at man skal tage sonos. hvad tænker I om det?
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 22:24
Sikkert at de har nogle gode avancer på at sælge Sonos... Der er jo generelt ikke særlig meget konkurrence på prisen.

Er det vigtigt at det er med bluetooth, ellers kan Chromecast jo være en fin base i et trådløst system med et par gode højttalere og en fin stereo forstærker.

For 3-4000 kan du finde noget ganske fornuftigt brugt.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19474
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 22:25
Hvorfor Bluetooth?
Hvorfor ikke noget der kører netværk, noget der kan AirPlay'es eller (Chrome)castes til?
Og så en forstærker ved siden af.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
CilleM Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CilleM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 22:38
Nej det behøver ikke nødvendigvis at være Bluetooth, tror måske bare jeg putter alt under den kategori. Jeg synes første forslag om Dali aktive højtalere er en god læsning til prisen :)
Til top
CilleM Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CilleM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 22:39
Jo sagtens andet en Bluetooth. Har du gode forslag som man kunne købe nu her?:) og tak for svar :)
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 23:26
Det kunne hjælpe med lidt flere oplysninger. Hvad tænker du mht størrelse og farve. Spiller det en rolle?

Når du siger at de skal kunne spille højt, hvad snakker vi så om. Skal de spille en stor stue op så skal du jo nok kigge efter nogle gulvhøjttalere.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Point: 4696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 23:47
Hej.

Hvad med en billig Reveiver eller Forstærker som f.eks.

Tilslut en ChromeCast, evt en ChromeCast Audio.

Og så et par brugte højttalere. I højttalere kan du virkelig spare nogle penge ved at købe brugt.
Hvilken træsort skal højltalerne evt. være i?

Så vil du både kunne holde dit budget og kunne spille meget højt.

Hilsen Carsten

Redigeret af csell - 29-December-2016 kl. 00:14
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2016
Point: 1669
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2016 kl. 00:32
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Point: 4696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2016 kl. 00:53

Hej.

Pioneer A-30-K yder kun '40 W + 40 W (20 Hz-20 kHz, THD 0.05 %, 8 ohms)'

Fra:

Jeg overvejer om denne Pioneer SX-20 200W Stereo Receiver ikke er et bedre valg.
den yder: 'Power Output (Stereo): 100 W + 100 W (20 Hz-20 kHz, THD 1 %, 8 ohms)'

Fra:

Og fås til 1463 Kr:

Hilsen Carsten.
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu