|
HP Proliant Microserver |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
kristianc ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-December-2016 kl. 11:53 |
Hej Jeg har 2 x HP Proliant MicroServer stående som jeg ikke bruger. Den ene er en NL40 og den anden er en NL54. NL40 har 4x500GB diske og NL54 har 4 x 1TB + 1 x 250 GB. RAM kan jeg ikke lige huske hvor meget der er i af, men de er begge BIOS opgraderet så de kan køre Windows 2012. Kom med et bud.
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor i landet befinder de sig ?
|
|
![]() |
|
kristianc ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
Vestsjælland
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Damn, for langt væk for mig
|
|
![]() |
|
beatmore ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2014 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 105 |
Har du ikke HBO?
Og hvilke generationer Redigeret af beatmore - 31-December-2016 kl. 20:29 |
|
![]() |
|
NL40 og NL54 er gen 7
|
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
Nu er det ikke de nyeste maskiner længere.
Men et bud på 300,- kr for nl54 (harddiske er jeg ligeglad med, da jeg alligevel skal fylde den med 4tb harddiske, og kun være backup for min nl40) |
|
![]() |
|
byder 400 pp for n54l, hdd er jeg ligeglad med
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4867 |
Hej. Kan du ikke fortælle noget om diskene, som hvor gamle er de eller hvor mange timer har de kørt? Er det NAS/WD RED diske. Har de evt. kørt 24/7 osv. Gerne for både 4x500GB og 4 x 1TB diskene Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4867 |
Hej. Jeg vil godt byde 800 kr for begge HP Proliant MicroServere med harddiske. Dog under forsætning af at du venter og først sender dem med DAO Pakkeshop efter den 14 januar. Jeg er ude og rejse og er ikke hjemme før. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Byder 900 pp for dem begge
|
|
![]() |
|
Nå....det kan være det hele går i vasken alligevel. Jeg har ikke brugt dem begge længe og ville lige starte dem op for at give jer lidt mere præcis info. De starter begge og knurrer på diskene osv, men der kommer ingen billede på skærmen. Jeg har forsøgt med flere skærme og flere kabler, men ingen billede på nogle af dem. Det virker lidt besynderligt hvis begge skulle have fået defekt skærmkort, men de har stået i et hjørne på kontoret hva?
Nogle ideer? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |