|
Kalibrering/optimering af 3D? |
Besvar |
Forfatter | |
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-December-2016 kl. 23:03 |
Jeg ved at der findes forsk. kalibreringsprogrammer til 2D, jeg har selv anvendt AVS HD709, men eftersom der er gigantisk stor forskel på 2D og 3D, findes der så kalibreringsprogrammer specielt til 3D?
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Svarer lige mig selv:
"ja, Jacob, det gør der - "Spears & Munsil HD Benchmark 2nd Edition" indeholder også værktøjer til at optimere 3D." Tak skal du have, Jacob, lige hvad jeg er ude efter! Er der mon nogle som har prøvet den og/eller ved hvor den kan skaffes billigst? Redigeret af jacobe - 02-Januar-2017 kl. 16:13 |
|
|
Just Curious
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 519 |
Funktioner
Tak(0)
|
prøv her 🌞 http://www.oppodigital.com/products.asp?cat=23
|
|
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W |
|
jacobe
Funktioner
Tak(0)
|
Tak, men de sender IKKE til andet end USA, Canada og Mexico Den billigste basis-pris jeg har fundet indtil videre er $30.00, altså lige over DKK 200,- men dertil kommer fragt og evt. toldgebyr og moms. Er også fundet i Sverige til SEK 450,-. Ved bare ikke om den er det værd? |
|
|
jacobe
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |