|
Yousee Humax boks genstarter? |
Besvar |
Forfatter | |
folp
Guld medlem Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-December-2016 kl. 08:45 |
Har i været ude for at jeres Humax boks tænder selv igen ,når man har slukket via fjermbetjeningen?
det er vores begyndt på, når jeg slukker den ,genstarter den efter ca 5 minutter ,hvad kan gøres som ikke ødelægger al optagelser? og godt nytår.
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
folp
Guld medlem Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan følge op med at sige ,at heller ikke at slukke manuelt på maskinen virker,
den starter blot op som normalt igen. Og det hele startede i går aftes.
Redigeret af folp - 31-December-2016 kl. 08:56 |
|
MVH Frank Pedersen
|
|
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du været ide og ændre noget i strømspare indstillingerne.. da jeg ændrede på min gjorde den lidt det samme.... nu står den til 3 timer til dvale og Høj.... den har vist ikke gjort det siden.
Men har været ude for noget andet mystisk.. har sat den til at serieoptage Dart-vm og syntes den er begyndt at optage alle udsendelserne 2 gange... altså på samme tid og samme kanal |
|
Ning
|
|
joern.loenborg
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor sætte den til 3 timer? Jeg har sat den til aldrig. Kan godt huske at slukke boksen. Redigeret af joern.loenborg - 31-December-2016 kl. 11:15 |
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor sætte den til 3 timer?
Såmænd fordi jeg er en klovn havde ikke opdaget der kom noget FØR 1 time... havde bare zappet mellem en og otte timer...
|
|
Ning
|
|
folp
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fik den til at holde op ved at hive stikket ud bagpå i nogle timer,og nej havde ikke ændret noget i dagevis.Efter Youse nedbruddet er der noget andet galt ,som jeg opretter en tråd om.
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |