|
Højreklik crasher Stifinder? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2017 kl. 10:58 |
Stifinder crasher på uheldige tidspunkter, når jeg højreklikker på ikonet
Har fundet en meget indviklet løsning for teknikere, som jeg ikke vil kaste mig ud i Findes der en enkel løsning?
Redigeret af jake51 - 09-Januar-2017 kl. 13:00 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når du siger lukker - så går jeg ud fra at du mener "crasher" ? Så kan du se en liste over hyppige steder. Det kan være at nogle af de steder får din stifinder til at crashe og de slettes i menuen længere nede som hedder "Slet oversigt"
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
Nå ja, crasher
Men kan ikke finde det, du skriver om?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
Ved ikke om du fik løst den, men du går ind i stifinder, og så vælger mappe indstillinger (Højreklik på favoritter/Hurtig adgang, og vælg indstillinger) under generelt i bunden har du boksen "Beskyttelse af personlige oplysninger" her vælger du ryd :)
|
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |