|
Brugt pris på Benq, W1070 ? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
kbaggen
Super bruger Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Januar-2017 kl. 12:21 |
|
Hej, hvad skal en 2år brugt Benq W1070 koste og som man ikke ved hvor langt tid lampn har kørt etc?
En ny koster hvis lige under 5kilo! Så jeg tænker lige under ½ ny-pris? Dvs. 2000-2200kr? Hvad sige i?
|
||
http://iblopper.bubble-logger.com
|
||
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor finder man en W1070+ "lige under 5 kilo" henne??
|
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu er det W1070 der skal sælges og ikke en W1070+.
|
||
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
2) Eftersom plus-modellen har afløst den oprindelige 1070-model fra 2012 er det nok rimeligt at antage, at dem som sælges som nye er plus-modeller. Det ville i hvert fald være ret dumt at købe en gammel model som ny. 3) Uanset model har jeg personligt ikke set dem som nye under 5.000 endnu. Derfor mit spørgsmål. Redigeret af jacobe - 11-Januar-2017 kl. 12:01 |
||
||
kbaggen
Super bruger Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi taler en ikke + version, og det er en jeg skal købe!
PRis for ny er lige omkring de 5k! Skal beklage jeg skev lige under, når det nu er 85 kr over de 5 kilo! Men det er da også en god øl i byen, bevares! http://www.pricerunner.dk/pl/98-2848806/Projektor/Benq-W1070-Sammenlign-Priser
|
||
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det store spørgsmål er jo hvor mange timer den har kørt, da det jo har indflydelse hvornår du senest ska skifte pærer.
|
||
jacobe
Funktioner
Tak(0)
|
|
Okay, så fik vi det afklaret Beklager hvis jeg virkede som en flueknepper. Men "ca. 5.000" er godt nok en skodpris, når du kan få den nyere model for 500,- mere - som ny! Så det skal godt nok være et godt køb du er ved at lave.
Den har jo en time-tæller. Få evt. sælger til at tage et billede af menuen med tallet. For en PJ som har kørt to år skal det i hvert fald være adskillige hundrede timer, måske endda over 1000 timer (vores er lidt over et år gammel og har kørt 1500, men vi ser også film et par gange om ugen). Er tallet mindre end det kan sælger ha' nulstillet tælleren! Men ved moderat brug er DKK 2000-2500 vel en ok pris. Én ting jeg som ejer af en W1070+ kan advare imod: støv i linsehuset! Det kan og bør du tjekke, inden du køber den (spørg mig hvordan, hvis det bliver aktuelt). Redigeret af jacobe - 11-Januar-2017 kl. 14:50 |
||
||
kbaggen
Funktioner
Tak(0)
|
|
oki, takker :-)
|
||
|
||
Benjamin7
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har lige købt en i Elgiganten til 4777.-
|
||
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
||
jacobe
Funktioner
Tak(0)
|
|
... hvilket jo så ikke er listeprisen, så under hvilke omstændigheder? |
||
||
Benjamin7
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det lod jeg ikke mærke til.. Men det er under 14 dage siden
|
||
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
||
jacobe
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok, umiddelbart da et udmærket køb. Er det en plus-model eller gl. model?
|
||
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |