|
Firma? JVC agentur. |
Besvar |
Forfatter | |
Bruce
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Januar-2017 kl. 12:06 |
Hej
Jeg købte en JVC X9'er hos en JVC forhandler på Nørrebro i 2011. Den har problemer med et board, som omtales af mange på AVCForum og nu forsøger jeg at finde frem til forhandleren for at få projektoren repareret. Nogen som kan huske navnet, eller ved, hvor man kan få repareret den? |
|
Nicolait
Bruger Oprettet: 29-Januar-2016 Status: Offline Point: 66 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu kender jeg desværre ikke stedet, men måske kunne det hjælpe, hvis du kunne indskrænke Nørrebro lidt. Kan du huske om det er i nærheden af runddelen eller stationen. Det kan være det gør det nemmere at få det til at ringe en klokke hos folk.
Men ihvertfald held og lykke. |
|
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så vidt jeg ved er det http://www.imagosonas.dk som er dansk importør. Så prøv at tage fat i dem
|
|
Bruce
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg mener det var tæt på Dagmarsgade
|
|
Bruce
Funktioner
Tak(0)
|
Og tak, jeg prøver Imagosonas
|
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ring til Kenneth fra KT og hør hvad du gør på 33311440
|
|
SVP03
|
|
Vejrup
Guld medlem Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 685 |
Funktioner
Tak(0)
|
ImagoSonas har ikke JVC længere, jeg har selv arbejdet der..! Hvem der har agenturet nu ved jeg faktisk ikke..
|
|
Bruce
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har haft fat i Imagosonas, som henviste til JVC, som igen har henvist til Nordic Broadcast Service som deres servicepartner for reparationer. Så nu tror jeg, at jeg er i mål :)
Mange tak alle |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |