|
Receiver 4k? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 661 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Januar-2017 kl. 21:58 |
|
hej.
har brug for lidt hjælp
![]() jeg har sådan en receiver her hvis jeg smider en chromecast ultra i den vil den så kunne vise ægte 4k eller vil det være opskallering jeg har et 4k tv |
||
![]() |
||
TV Kalibrering ![]() Bruger ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 10-Marts-2016 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 131 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
De skriver på siden under "video features" at den har:
Redigeret af TV Kalibrering - 15-Januar-2017 kl. 22:08 |
||
http://www.tv-kalibrering.dk
- Kalibrering af tv skærme og projektorer |
||
![]() |
||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 661 |
|
Super tak for det
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Jeg vil nu mene du kan være ret sikker i dag. Receivere fra 2015 og frem, har vist alle HDMI 2.0 med HDCP 2.2, hvis der står de har 4K.
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Jeg ville egentlig have skrevet 2016. Doh :)
|
||
![]() |
||
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1706 |
|
Man kan godt have HDMI 2.0 (uden a) sammen med HDCP 2.2, det findes. Så kan man se kopibeskyttet UHD, men uden HDR, fordi det ikke er med "a". Det er dog rigtig nok at der ikke er sikkerhed for at HDMI 2.0 følges med HDCP 2.2. Det er det samme på min rx a2040 med HMI 2.0, som man ikke rigtig kan bruge til noget, fordi der ikke er HDCP 2.2.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |