|
åbne kanaler |
Besvar |
Forfatter | |
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Januar-2017 kl. 16:06 |
andre der har opdaget :
canal 9 mtv cmore stars hd står piv åbne |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske en yderligere kompensation efter nedbruddet nytårsaften?
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Næppe, i så fald ville de også være at finde på TV boksen, for dem som ikke har de kanaler i forvejen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5273 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tilsvarende har været set før ved omlægninger.
|
|
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
YouSee har vist ikke styr på deres kanaler her i det nye år. Ihf. ikke i mit tilfælde. Jeg har en BlandSelv fuldpakke, hvor jeg f.eks. ikke har mulighed for at vælge Cmore Stars.
Jeg nyder nu godt af, at pludselig ha' fået Cmore Stars, efter at mit Tv bad om en opdatering af kanallisten, lige efter nytår. Desuden kan jeg nu pludselig se alle børne- og tegneseriekanalerne, TCM og et par stykker mere. Selv om jeg har fravalgt dem ! Jeg har droppet, at kontakte kundeservice, efter at niveauet hos dem er blevet endnu værre. Virker som om, at de har ansat endnu flere uduelige unge medarbejdere, som absolut intet ved om deres produkter. Så alt i alt må YouSee, se at få fingeren ud og få løst deres stigende problemer !! Og så få ansat folk i deres kundeservice, så den faktisk opleves som en service !!
Redigeret af Roland - 18-Januar-2017 kl. 22:25 |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
Læg mærke til at MTV kun er i SD. Eurosport var også i SD og stod åben på et tidspunkt. Det skete i forbindelse med nedbruddet.
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
prøv og tjek om i også kan se eurosport og tv2 sport har virker i over 1½ år nu
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |