recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kodi bibliotek's oprydning - Clean library - Hvor?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kodi bibliotek's oprydning - Clean library - Hvor?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kodi bibliotek's oprydning - Clean library - Hvor?
    Sendt: 20-Januar-2017 kl. 15:21
Hej Alle

Jeg har en lille udfordring med min KODI installation.

Jeg har en PC hvor alle mine fil ligger på. Denne kobler mine KODI klienter op på via SMB.
Før i tiden var det muligt at bede KODI lave en oprydning i filerne når de var slettet og havde flyttet plads kaldet "Clean library". Dette punkt er desværre forsvundet fra system menuen. 

Så mit spørgsmål er hvordan sørger i andre for at holde jeres KODI film bibliotek "ren" for gamle filer osv. 

På forhånd 1000 tak for hjælpen Clap

\Søren

P.s. jeg har googlet og ledt efter Addons der kan hjælpe men uden heldCry

Redigeret af soren_b - 20-Januar-2017 kl. 15:23
Til top
Random_Hero Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-September-2009
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2017 kl. 15:31
hvilken version af kodi bruger du?
bruger netop clean library, som er under indstillinger, og video vistnok...
alt efter skins, så kan den funktion måske have flyttet plads..

Redigeret af Random_Hero - 20-Januar-2017 kl. 15:32
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Januar-2006
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2017 kl. 18:39
Hej

På vej hjem i bilen fik jeg en tanke. gad vide om kodi var gået over på standard indstillinger og muligheden derved er forsvundet... Ganske rigtigt. Jeg har nu ændret kodi til avanceret igen og nu kan jeg lave oprydning..

Så ellers tak for hjælpen - jeg skulle åbenbart spørge før lyset gik op for mig

\Søren
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu