|
B&W SUB Flabber |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Snavsi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Januar-2017 kl. 20:02 |
Jeg har en B&W SUB som jeg frygtede var sprunget...
Nå men hvis den alligevel var i stykker, kunne jeg jo lige så godt skille den ad... Jubii ![]() Der sidder en suspension bag ved membranen som er gået i limningen. Mit spørgsmål er så om hvilken lim der skal bruges... Jeg har noget lim som bruges til når der skal ny kantophæng på. Kan det bruges ?? eller har i andre råd til lim
![]() |
|
Hjemme Bio
NAD T778 Blueray Dune HD Max Front B&W CM7 Center B&W CM Centre 2 Sub B&W ASV 10CM Bag/surr. Jamo Apollo 5 Projektor Sony VPL-HW40 Lissau 90" True Colour |
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan bruge kontakt lim.
Læg en smule vægt ind på spideren eller på membranen for at holde spideren nede. Off tropic... hold fast for et dårligt håndværk, der er jo lim hele ud over det hele....
|
|
.....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |