|
Slingbox incl. Catcher |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lassebols ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2017 Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Januar-2017 kl. 02:40 |
Hej,
Så er muligheden der - jeg sælger mit slingbox setup med PRO HD Slingbox Catcher (sjældent udbudt) Digital receiver med komponent udgang for maksimum opløsning Pris 2.000kr plus porto (fra Danmark) mvh Lasse
|
|
![]() |
|
PHH ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2016 Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ved du hvornår sling endegyldigt lukker ned? Syns jeg læste en nyhed i starten af måneden at produktionen stoppede og de ville sælge restlager. Tænker på software support osv
|
|
![]() |
|
lassebols ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2017 Status: Offline Point: 7 |
Ikke noget jeg har hørt - og spurgt deres support team og de har netop lanceret 2 nye boxe. Så tror de er kommet for at blive.
Jeg har boet i Schweiz og nu i Singapore og i Schweiz var det en hel verdensklasse løsning på at kunne se dansk tv - I singapore er ping tiden for lang til det rigtig virker og det er den eneste grund til at jeg nu sælger.
|
|
![]() |
|
PHH ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2016 Status: Offline Point: 55 |
![]() |
|
Linket er dødt fra min side - men har sendt endnu en forespørgsel til Slingbox teamet.
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4867 |
Her er et link der virker: Hilsen Carsten.
Redigeret af csell - 25-Januar-2017 kl. 10:38 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |