|
NVIDIA shield med kodi |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Januar-2017 kl. 09:50 |
Hej.
Jeg sad i går og legede lidt med min nvidia shield og brug af kodi. Men finder ud af at der ikke er mulighed for bitsteame, brug af DTS HD og Dolby TrueHD. Dette kan jeg læse mig frem til på kodi forum, at det ikke er den nyeste kodi version. Er der nogen som kender til et program ligesom kodi som har HD lydformater eller er nogen som har kendskab til om denne lille "fejl" bliver rettet i næste opdatering? |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ville hente SPMC. Det er en fork af kodi og har en Android maintainer. Det fungere super, bruger det selv.
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
Kan spmc hentes i Google play store? |
|
![]() |
|
Fakker ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
Ja
|
|
![]() |
|
Super takker, det vil jeg prøve at kigge på:-) |
|
![]() |
|
Krusty the Clow ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 354 |
Til at sætte lyd op i SPMC
https://github.com/koying/SPMC/wiki/Recommended-passthrough-audio-settings-for-SPMC%2C-NVIDIA-Shield-TV-and-AV-Receivers Til at sætte 4k op https://github.com/koying/SPMC/wiki/Recommended-video-settings-for-SPMC%2C-NVIDIA-Shield-TV-and-UHD-%284K%29-TVs-with-4K-GUI Redigeret af Krusty the Clow - 27-Januar-2017 kl. 15:09 |
|
![]() |
|
Jeg syns slet ikke at jeg kan få det til at virke her hjemme
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Så overser du et eller andet. Bitstream fungerer 100% med SPMC.
|
|
![]() |
|
Jeps jeg overså noget:-) fandt ud af hvordan man kom ind i expert menuen:-)
Men hvordan får i spmc menu look til at passe til en skærm, mit mangler kanterne:-( |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Video calibration, kan ikke lige huske hvor du finder instillingen
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Indstillinger>System>Videousgang>Kalibrer skærmareal.
Men tjek lige, at den er indstillet korrekt i Android først. Det mener jeg nemlig ikke min var, da jeg modtog den. |
|
![]() |
|
Okay hvad skal den da stå på i androiden?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |