|
TV shows i SPMC/KODI |
Besvar |
Forfatter | |
Tmann
Bruger Oprettet: 13-December-2011 Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Juli-2016 kl. 15:27 |
Hej
Nu har jeg lagt om længe fået købt mig et Nvidia Shield TV. Jeg kan simpelthen ikke få mine serier lagt ind i Tv Shows". Det virker fint med "Movies" Jeg added dem via menuen som hedder "Videos" Men når jeg trykker på TV shows er den bare tom. Til info bliver de streamet fra min NAS af hvor filen eks. kunne hedde \\series\name.s01.retail.dksubs.1080p.blluray.x264 Alle afsnit ligger så i EN bestemt mappe som ovenstående eksempel. Jeg har gravet i google jeg er simpelthen løbet tør for ideer. Movies virker fint og ligger på samme måde. Håber godt nok på nogen kan give mig en løsning på det.
|
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(1)
|
Det er din navngivning den er gal med for serier. Prøv at se her.
http://kodi.wiki/view/Naming_video_files/TV_shows Har dog valgt navngive mine lidt anderledes, så kan Kodi/SPMC og Plex finde ud af det nemlig. Jeg navngiver fx Hovedmappe = Tvshows Undermappe fx = Breaking Bad Inde i undermappen har jeg en mappe som hedder Season 1, Season 2 osv I season mapperne kalder jeg episoderne 1x01 1x02 1x03 osv Season 2 mappen hedder så 2x01 2x02 2x03 osv Sådan er det gældende for alle mine serier. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Opretter også på samme måde som Jordan 🙂
|
|
Tmann
Bruger Oprettet: 13-December-2011 Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det læste også mit problem :)
|
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super su fik det løst
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
Vilstrup
Guld medlem Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken service bruger i så til at hente oplysninger og cover til serierne?
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
TheTVdb
|
|
Vilstrup
Guld medlem Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tænkte på, har i nogen ide til hvordan jeg undgår at mine serier bliver lagt dobbelt når jeg opdatere mit bibliotek?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |