recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Chromecast forventninger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Chromecast forventninger

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
torbenan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Maj-2014
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torbenan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Chromecast forventninger
    Sendt: 29-Januar-2017 kl. 09:37
Jeg har både et Spotify Premium og et Tidal Hifi abonnement, og vil gerne have spare Spotify Abonnementet væk. Det bruger jeg primært til min Onkyo TX-NR809 Reciever.

Jeg har testet Tidal som alternativt. Jeg har en Chromecast, der er forbundet til min Samsung, der via et optisk kabel er forbundet til recieveren. Umiddelbart synes jeg, at lyden er flad i forhold til Spotify.

Jeg leder efter nogle erfaringer med anvendelse Chromecast til musik streaming. Kan jeg forvente bedre lyd, ved at koble Chromecasten direkte til forstærkeren (besværligt for mig at teste, da TV'et er monteret på vægen). Findes bedre alternativer til Chromecast 2.

Pft.
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2017 kl. 19:41
På min Chromecast audio er der en high dynamik taske knap i indstillinger. Det gør en del forskel i lyden. Jeg ved ikke om den er i en alm Chromecast også.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu