|
Spg angående Shield og coverarts |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tdj89 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2009 Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2017 kl. 12:31 |
Jeg overvejer at købe Nvidia Shield. Pt har jeg chromecast, gammel AppleTV samt Tvix mediecenter, som er ved at være forældet. Tanken var derfor, at Shield kunne erstatte alle tre.
En ting som jeg er glad for på min Tvix er, at det er muligt at få covers på mapperne på min HDD. Dvs at jeg får en oversigt ala Netflix. Er dette også muligt via et af programmerne på Shield, Kodi fx? |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu er Shield tv, jo en boks du kan installere apps på.
Billedet ser rundt regnet sådan ud når den er tændt. ![]() Det er selvfølgelig alt efter hvilke apps du har installeret. Men Kodi eller SPMC (fork af Kodi) Plex osv er super gode til at afspille film. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det korte svar er ja, du kan få rigtig fint coverart på med SPMC.
|
|
![]() |
|
tdj89 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2009 Status: Offline Point: 67 |
Tak for svar. Er det noget der er lige til? På min Tvix skal det gøres manuelt via et program på computeren.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det er meget lettere i SPMC. Den henter selv billeder og info. Du skal sætte den op en gang, hvor du peger på den eller de mapper dine film ligger i. Fremover søger den selv efter nye film, når du starter appen op.
Du skal dog navngive filerne, så den fatter hvad det er. Fx "filmtitel (årstal).mkv" |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |