|
Indbygningshøjttalere i loft |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bamse82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Februar-2017 kl. 21:38 |
Hej,
Jeg står overfor at skulle bygge nyt hus og vil i den forbindelse indbygge højttalere i vores loft i alrummet. Min store udfordring er blot hvilke jeg skal vælge. HAr kigget hos HFK, AV-connection osv., men de ligner jo alle hinanden :-) Nogen der har nogle erfaringer de vil dele? Og evt. kan pege på gode/dårlige valg? Jeg kan bruge alt nyttig information :-) Krav: Fornuftig lyd Høj Waf Ok volumen Forstærker: Jeg har en nad c326bee, så jeg påtænker at bruge til disse. Budget: Op til 1500 / stk. På forhånd tak. VH Lasse Kristensen
|
|
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
|
|
![]() |
|
Auri ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har selv lige købt ccm 382 B&W fra HFK
https://www.hifiklubben.dk/hojttalere/indbygnings--udendorshojttalere/bowers--wilkins-ccm382-lofthojttaler/ Men 664 lyder bedre er desværre for dybe/høje til mit loft. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |