|
Overvejer at skifte streaming tjenester |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Februar-2017 kl. 16:40 |
Hej Jeg har i dag et abonnementer på Netflix og Spotify family, det koster mig ca 250 kr./md. Jeg streamer musik til Chromecast audio. Og til video anvender jeg en Nvidia Shield Android TV og et Sony Android TV i stuen. I soveværelset har jeg et Samsung smart tv. Jeg har fået et tilbud på Telmore play pakke til 139 kr./md. Den indeholder bl.a. Telmore musik Tv2 play C-more Min bio HBO Nordic. Jeg er lidt fristet af at prøve noget nyt, i hvert fald mht. video, da jeg af til sidder og bladre lidt længe i Netflix uden at blive fristet. Og så er der jo også penge at spare. Men vil jeg overhovedet kunne bruge HBO Nordic og C-more med fuld 5.1 lyd og ok billed kvalitet med mit nuværende setup? Og vil en Kombination af C-more, tv2 play og HBO Nordic være et godt alternativ til Netflix? Selvom det er fedt med nyt legetøj, så ryger en del af besparelsen, hvis jeg skal supplere med et Apple tv 4.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har i huset den pakke og bruger alt foruden c-more. C-more sender vidst kun i 2.0 (synes at have læst det skal ændre sig dog). HBO kører på atv4 ihvertfald med 5.1.
|
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Hvordan ser du c-more?
|
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9427 |
Får man alle disse services for 139kr eller er det kun en begrænset periode ?
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Vi har et atv4, som jeg absolut er tilfreds med |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Prisen stiger nok på et tidspunkt? Min kone giver 250 kr for samme pakke.
C-more er ret dårlig kvalitet sammenlignet med det tilsvarende udbud som Yousee har i deres egen app. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9427 |
Det er da i deres egen app hvor c-more er i dårlig kvalitet
|
|
![]() |
|
De 139 Kr er eksklusivt det mobil abonnement jeg har nu. Sælgeren har ikke nævnt noget om, at det er en begrænset tidsperiode. Men jeg tror, at jeg springer over i denne omgang.
Redigeret af -claus- - 02-Februar-2017 kl. 19:15 |
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Du bladre nok meget i Netflix fordi de har et stort bagkatalog. Vi har også lige HAFT HBO - pga WestWorld. Men du har bladret hele deres katalog igennem på en weekend. Med mindre du kender specifikke serier fra HBO, er det et dårligere bytte. HBO har heller ikke decideret børne- ungekatalog. Men prøv, den første mdr. er jo gratis.
|
|
![]() |
|
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
Hej,
kone har Telmore pakken, og den er vi glade for....man kan snildt diskutere hvor meget vi bruger den, men ser da HBO og min bio ind imellem! Samt Telmore musik på sonos hver dag! Til gengæld synes jeg dansk Netflix er noget skammel og her skal jeg vitterlig bladre, for det er da kun gamle film.........vi fik dog da set "the100"! SÅ min mening er at "Telmore pakken" som generelt streaming service er ok, og iht. film, køb nogle us itunes gavekort over nettet og se de nye film den vej og drob netflix......du kan jo for de 80-100kr som netflix koster jo leje 2-3 film i US Itunes store pr. måned for ca. samme pris (antaget en film koster 5$ at leje i snit = 105 kr for 3 så). Hvor tit ser i mere end 3 film på en måned? Jeg kommer måske op på 5-6 stykker, men det er nok sjældent! Bemærk også at både HBO, TV2 Play og Cmore jo har en del film og sammlet set er der vel næste lille dansk netflix igennem disse services! Og så er det så heldigt at netflix ca. hvert år giver en gratisk måned, og så smider vi selv en extra måned i puljen og ser så lige det vi kan finde den måned eller 2. Men at have Netflix fast er schisme noget af en sejtrækker! Så sådan gør vi :-) Redigeret af kbaggen - 03-Februar-2017 kl. 08:38 |
|
http://iblopper.bubble-logger.com
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |