|
Valg af Lærred |
Besvar |
Forfatter | |
Benjamin7
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Februar-2017 kl. 10:23 |
Jeg er ikke inde i dette her overhovedet, så jeg skal lige have et spark den rigtige retning.. det jo nemt og gå i en forretning, der vil de jo alle "Sælge".
Men jeg har en Benq 1070 Og nu har jeg en lærred fra Quality screen som er med motor, det vil jeg forsat gerne have, vil bare meget gerne have et større lærred Den jeg har nu er godt 2 meter i bund i breden og vil gerne op i omkring 260, meget standart højde af rum, jeg har et møbel til det hele lige under som vill være rart hvis den kunne blive Den er ca 70cm over gulv Nogen der kan give mig en ide om hvad jeg har plads til, samt hvilket lærred jeg skal have? tro jeg måske har en i omkring 80/90 tommer nu Redigeret af Benjamin7 - 03-Februar-2017 kl. 11:08 |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
dr gonzo
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Funktioner
Tak(0)
|
Med denne "calculator" kan du udregne både hvor stort et billede din projektor kan levere, i forhold til afstand til lærred, og se hvor højt billedet bliver med den ønsket brede.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dit møbel skal helt sikkert væk. Da jeg opgraderede TV til 65", måtte soklen af møblet, så højde nu er 40 cm. Du skal jo tilstæbe at øjenhøjde er midt lærred.
|
|
Benjamin7
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har lige smidt et par billeder op, bare for at give jer en ide om hvor meget det ca drejer sig om :)
|
|
Hilsen
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Pas! Kan se du ser film stående
|
|
Benjamin7
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har altid været glad for at det sidder højt.. :), du er ikke den eneste der nævner det. I tidernes morgen var der også en mand fra Expert der måtte lave hans arbejde om da han mente jeg tog fejl med henblik på højden :P
Men de sidste 20cm forand center højtaleren kan man stadig give med :) |
|
Hilsen
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Ind på projectorcentral og få målet på et større lærred og mål efter om det kan være over dit møbel. Evt hæng det på loftet
|
|
dr gonzo
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Funktioner
Tak(0)
|
brug nu bare det link jeg postede længere oppe, så kan du selv regne ud hvad du har plads til
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |