|
Problemer med HBO |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
arnely ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Februar-2017 kl. 19:31 |
Hej
Sidder med nye Appel TV4 fuldt opdateret. Har flere problemer med HBO når jeg afspiller en serie eller film. 1. Lyden roder/passer ikke på billedet. 2. Appel TV4 låser hvis jeg afspiller en film eller serie. Kan ikke stoppe eller spole i filmen. Er nød til at hive strømstikket ud, for at Appel TV4 virker igen. 3. Kan også få meddelelsen "Indholdet kan ikke afspilles prøv at genstarte". Det er kun på HBO jeg har disse problemer. Kan uden problem afvikle alt andet på Appel TV4 uden problemer. Nogen som har en løsning? Redigeret af arnely - 03-Februar-2017 kl. 19:32 |
|
Morten
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej , har ikke selv nogen problemer med ATV4 og HBO , men en kollega havde . Her gjorde jeg det at jeg af installerede appen , ind i app-store og hentede den igen. Så virkede det. Det hjalp ikke blot at tage strømmen fra på ATV4 MVH
|
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
arnely ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har lige nulstillet Appel TV. Nu virker det 💪🏻😊
|
|
Morten
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |