|
Netflix på Samsung KS8005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Weebyx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2017 kl. 06:58 |
Hej..
Er der andre der har oplevet at Netflix app'en holder om med at reagere på fjernbetjening. Dette er sket efter opdatering til SW 1154, og kræver at jeg tager strømmen fra tv. Dette gør at Netflix genstarter helt, og så virker den igen. /Weebyx
|
|
![]() |
|
mibu ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme problem her. Du behøver dog ikke tage strømmen. Hold sluk-knappen nede på fjernbetjeningen i 5 sekunder (til fjernsynet slukker og tænder igen) - så resettes smart hubben også. 1154 opdateringen har generelt givet mig lidt problemer.
Jeg er ikke 100% sikker på at problemet har været der før 1154 opdateringen - jeg har dog ikke lagt mærke til det - men på min 75" (og også på en kammerats) er vi begyndt at få problemer med baggrunds-belysningen i venstre side af skærmen. F.eks. i Netflix' The OA.. I første afsnit - i starten, lige efter mobil-sekvensen, hvor hovedpersonen ligger i en hospitals-seng. Her er det meget tydeligt at der er en horisontal stribe i den øverste 2/3 af skærmen helt ude i venstre side. Denne bevæger sig op og ned alt efter belysningen andre steder på skærmen. Har dog på fornemmelsen at dette kun er der på 75" modellerne, da jeg ikke rigtigt har læst om andre der oplever det samme.
|
|
/Michael
|
|
![]() |
|
Weebyx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok, tak for info :) Så er det ikke kun mig.. Jeg prøver lige med de 5 sekunder næste gang i stedet, det er da lidt nemmere.. Jeg har også skrevet til Samsung og gjort dem opmærksom på problemet. Det med baggrunds belysningen har jeg ikke lagt mærke til, dog ville jeg ønske jeg havde undersøgt markedet lidt bedre inden købet, jeg syntes betragtningsvinklen er dårligere end mit UE466005 som det afløser. Ellers er jeg godt tilfreds :) /Weebyx
|
|
![]() |
|
Morn ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2012 Sted: København Status: Offline Point: 47 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg oplever ikke de problemer på min ks8005... Jeg bruger dog sjældent den fjernbetjening der var med, pga Sonos bruger jeg en ældre fjernbetjening der kører IR.... P
|
|
![]() |
|
Weebyx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger også en ældre IR fjernbetjening, så det er ikke det der er problemet.
|
|
![]() |
|
Morn ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2012 Sted: København Status: Offline Point: 47 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Okay, men min 7'er serie gør det dog ret så ofte, men kun hvis jeg går ind der hvor man kan vælge profil, går jeg direkte ind på en serie, gør den det aldrig..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |