recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix på Samsung KS8005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix på Samsung KS8005

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Weebyx Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Weebyx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix på Samsung KS8005
    Sendt: 06-Januar-2017 kl. 06:58
Hej..

Er der andre der har oplevet at Netflix app'en holder om med at reagere på fjernbetjening. Dette er sket efter opdatering til SW 1154, og kræver at jeg tager strømmen fra tv. Dette gør at Netflix genstarter helt, og så virker den igen.

/Weebyx
Til top
mibu Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-November-2006
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mibu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2017 kl. 08:34
Samme problem her. Du behøver dog ikke tage strømmen. Hold sluk-knappen nede på fjernbetjeningen i 5 sekunder (til fjernsynet slukker og tænder igen) - så resettes smart hubben også. 1154 opdateringen har generelt givet mig lidt problemer.

Jeg er ikke 100% sikker på at problemet har været der før 1154 opdateringen - jeg har dog ikke lagt mærke til det - men på min 75" (og også på en kammerats) er vi begyndt at få problemer med baggrunds-belysningen i venstre side af skærmen. F.eks. i Netflix' The OA.. I første afsnit - i starten, lige efter mobil-sekvensen, hvor hovedpersonen ligger i en hospitals-seng. Her er det meget tydeligt at der er en horisontal stribe i den øverste 2/3 af skærmen helt ude i venstre side. Denne bevæger sig op og ned alt efter belysningen andre steder på skærmen.

Har dog på fornemmelsen at dette kun er der på 75" modellerne, da jeg ikke rigtigt har læst om andre der oplever det samme.
/Michael
Til top
Weebyx Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Weebyx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2017 kl. 08:45
Ok, tak for info :) Så er det ikke kun mig..

Jeg prøver lige med de 5 sekunder næste gang i stedet, det er da lidt nemmere..

Jeg har også skrevet til Samsung og gjort dem opmærksom på problemet.

Det med baggrunds belysningen har jeg ikke lagt mærke til, dog ville jeg ønske jeg havde undersøgt markedet lidt bedre inden købet, jeg syntes betragtningsvinklen er dårligere end mit UE466005 som det afløser. Ellers er jeg godt tilfreds :)

/Weebyx
Til top
Morn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Marts-2012
Sted: København
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2017 kl. 17:51
Jeg oplever ikke de problemer på min ks8005... Jeg bruger dog sjældent den fjernbetjening der var med, pga Sonos bruger jeg en ældre fjernbetjening der kører IR.... P
Til top
Weebyx Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Weebyx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2017 kl. 17:25
Jeg bruger også en ældre IR fjernbetjening, så det er ikke det der er problemet.
Til top
Morn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Marts-2012
Sted: København
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2017 kl. 17:28
Okay, men min 7'er serie gør det dog ret så ofte, men kun hvis jeg går ind der hvor man kan vælge profil, går jeg direkte ind på en serie, gør den det aldrig..
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu