|
Sonos |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
senior nielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2007 Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2017 kl. 23:04 |
Hej hej,
Her den anden dag holdt mit sonos "op med og virke", dvs jeg måtte oprette forbindelse på nyt!? Nu kan jeg så ikke ligge til musik, hverken min egen eller fra Tidal mm….. Fatter ikke hva som kan være fejl??
![]() ![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Første bud på hjælp.
Genstart din Play5 og din Connect, har du en bridge så den med. ( strøm af ) Har du opdateret til sidste software ? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |