|
V/S: Bose Accoustimass 6 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kaab ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2011 Sted: Kolding Status: Offline Point: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Februar-2017 kl. 16:51 |
Jeg er kommet til et punkt, hvor jeg har indset, at jeg ikke længere bruger mit surroundsystem nok til, at det kan betale sig at have det stående.
Så derfor håber jeg, I kan hjælpe med at give en vurdering af, hvad det er værd. Som der står i overskriften, er det et Bose Accoustimass 6 III Home Ent. System. To af højttalerne bærer tydelige mærker af, at de har været på gulvet, men på trods af det spiller alle 5 upåklageligt. Alle de originale kabler følger selvfølgelig med. Hvad kan jeg mon få for det? ![]() ![]() ![]() Redigeret af kaab - 10-Februar-2017 kl. 17:07 |
|
Samsung PS50C7705
Samsung BD-C5900 Sony STR-DB925 Bose Acoustimass 6 WDTV live HD Logitech Harmony One |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7255 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Formoder det har en del år på bagen da de er oppe på ver. V nu !
Samt de skader der trækker alvorligt ned efter min mening. En hurtig vurdering 500.- Uden skader noget mere. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |