recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Thermostat til harmony
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Thermostat til harmony

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Thermostat til harmony
    Sendt: 09-Februar-2017 kl. 21:03
Findes der en WiFi thermostat til radiator der kan styres med Logitech harmony ? Jeg har søgt men ikke fundet endnu. Håber på jeres hjælp.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9403
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2017 kl. 21:31
Hvorfor vil du styre en termostat fra en Harmony Remote ?
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2017 kl. 10:31
Fordi det er nemt, andre systemer kræver en seperat hub, jeg ville undgå den ekstra hub og bruge min harmony hub istedet, hvis det er muligt altså. 

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9403
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2017 kl. 11:40
Jeg bruger ikke nogle hub til mine elgato termostater.
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2017 kl. 15:09
Hvordan styrer du den så ? 
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2017 kl. 15:10
Jeg ved at danfoss laver en thermostat der kan styres med z wave, men den er ikke oprettet i logitech harmony databasen endnu, jeg har idag bedt logitech om de kan tilføje den, håber de kan, så skal jeg ud og købe danfoss ! 
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2017 kl. 18:36
de fleste termostater styres af telefonerne (lige præcis derfor hubben!). Det giver ingen mening at styre med en fjernbetjening da du jo eksempelvis ikke kan styre når du er udenfor huset så. (markedet er markant mindre hvis du kører det rent "internt" i huset, og det er virksomhederne ikke lige så meget til)
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2017 kl. 19:22
du misforstår tror jeg, jeg har jo en harmony hub, og vil have en thermostat der kan styres af denne. 
Til top
Blank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Oktober-2007
Point: 446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blank Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2017 kl. 23:54
Kan man over hovedet få Harmony Home extenderen i Europa, for hvis du skal kunne styre noget z wave skal du bruge extenderen, og den amerikanske vil ikke virke.

Jeg må også indrømme at jeg vil tilslutte mig de andre..
Hvorfor kunne styre den fra din harmony..?
Nu ved jeg ikke om det er anderledes med extenderen, men så vidt jeg ved kan Harmony ikke programmeres til at være intelligent.
Så du skal hele tiden selv justere den fra din telefon eller fjernbetjening så vidt jeg ved.
Med en rigtig smart home løsning, kan du styre varmen på specifikke tidspunkter, eller efter om du er hjemme, eller det pludselig er blevet koldt i stuen..
De ting tror jeg ikke at Harmony kan gøre for dig.
BaaaaaH
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2017 kl. 01:01
Oprindeligt skrevet af qpad qpad skrev:

du misforstår tror jeg, jeg har jo en harmony hub, og vil have en thermostat der kan styres af denne. 

Hvad er det præcist du vil have din Harmony hub til at gøre?
Harmony hub er (så vidt jeg ved) ret "dum". Du kan ikke programmere tider i den, du kan ikke lave automatik med den osv.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2017 kl. 08:38
Man kan styre den udenfor hjemmet og thermostat kan indgå i en aktivitet. Plus det er langt billigere at kun købe en thermostat med WiFi. Fremfor et helt start sæt.
Til top
Blank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Oktober-2007
Point: 446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blank Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2017 kl. 09:01
Hvad er der for nogle WiFi thermostater der er langt billigere en nogle sæt
BaaaaaH
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu