|
Vil jeg kunne se forskel? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Foley ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 122 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Februar-2017 kl. 14:15 |
Hej forum
Jeg har i dag et 55" Samsung 4K UHD curved (UE55HU8505) men går i overvejelser om at skifte det til enten Samsung SUHD eller LG OLED. Men det store spørgsmål er jo, om det er pengene værd at skifte, om jeg får et markant bedre billede? Lidt baggrundsinfo: - Sidder cirka 4 meter fra skærmen - Kan ikke gå op i størrelse - Streamer primært Netflix og HBO - Ser lidt serier og nyheder på kabel tv - Elsker at se/høre gode film, enten på BR eller streaming - Er forholdsvis glad for Samsungs smart-tv interface, men det er nok vane Det er vel det jeg finder relevant lige nu, men spørg endelig hvis jeg har glemt noget. Håber på lidt input, så på forhånd tak.
Redigeret af Foley - 17-Februar-2017 kl. 11:37 |
|
![]() |
|
Foley ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 122 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kan se at det hedder UE55HU8505 i Europa :)
Redigeret af Foley - 17-Februar-2017 kl. 11:38 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Et OLED vi give dig lidt bedre billede og du slipper for buen
![]() Men ved 4meter afstand og 55" oplever du nok ikke det store spring. |
|
![]() |
|
Ikke andre der har en mening om SUHD/OLED vs det jeg har i dag? Kan nævne at jeg selv kan konstatere at LG ikke understøtter HBO Nordic, som jo er en af de ting jeg nævner :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |