|
Squeezebox Touch > Bose QC35 (bluetooth) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Februar-2017 kl. 11:22 |
Hvordan får jeg nemmest lyd fra min Squeezebox Touch trådløst over til et par Bose QuietComfort 35 hovedtelefoner (Bluetooth)?
|
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du installerer en softsqueezeplayer på mobil eller tablet eller andet med bluetooth. Så sender du det valgte musik til din bluetooth enhed, der sender det videre til din Bose. Jeg ville vælge at styre valget af musik direkte på bluetoothenheden og helt springe touchen over.
|
|
miri
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Det lyder som en mulighed - men håber dog på et mindre omstændigt setup - bruger næsten ikke mobile devices til hverken styring eller afspilning af musik - det er for bøvlet synes jeg.
|
|
![]() |
|
Har læst mig frem til at man kan købe en Bluetooth transmitter, der kan kobles til Touch'en (eller eks. fjernsyn, receiver mm) og den kan så sende videre til hovedtelefoner via Bluetooth.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |