recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streaming af yousee play til Kodi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Streaming af yousee play til Kodi

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kattefarmer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-April-2007
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kattefarmer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Streaming af yousee play til Kodi
    Sendt: 19-Februar-2017 kl. 14:45
Hej

Jeg ved ikke om det bare  er mig den er galt med, men kan det passe at det er praktisk talt umuligt at se yousee play gennem kodi?

Jeg har ledt efter en officiel addon til kodi, men det har jeg ikke kunnet finde. Jeg har så efterfølgende søgt efter muligheder for at caste yousee streamet fra enten min android telefon eller min pc og til min kodi box (openelec) også uden held....kan det virkelig passe det skal være så svært?!?
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2017 kl. 16:09
Desværre, nej. Der var et rigtig godt plugin lavet af Tommy Winther, som også har lavet mange af de øvrige danske plugins til Kodi. Desværre lykkedes det "nogle", at brygge et andet plugin sammen, der åbnede for alle Yousee kanaler, og måske som følge af det krypterede Yousee deres streams. Siden har det ikke været muligt at anvende Yousees streams i Kodi. Det er måske muligt, at udvikle et plugin igen i dag, men med risikoen for, at det igen bliver misbrugt, så er der ikke nogen der pt. bruger kræfter på et nyt Yousee plugin.....
miri
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu