|
Antal remotes på Sonos |
Besvar |
Forfatter | |
TheCrazyGolfer
Super bruger Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 263 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Februar-2017 kl. 07:27 |
Hej
Kan det virkelig godt passe, at man 'kun' kan have en TV remote tilsluttet til Sonos Playbar af gangen? Vi har to fjernbetjeninger til vores Samsung TV, og bruger egentlig dem begge sådan lidt på skift. Men i Sonos opsætning synes jeg ikke at man kan tilføje flere fjernbetjeninger, men kun erstatte den anden? Nogle der kender en løsning på dette? Mvh Klaus
|
|
Samsung UE48HU7505 48" TV
Sonos Playbar Sonos Subwoofer Sonos Play 1 baghøjtalere Chromecast Ultra Waoo smart wifi 300/300MB 100% streaming - ingen TV boks eller antennekabler |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
Funktioner
Tak(0)
|
De skal have ens ir koder og det har dine åbenbart ikke. Den ene kører måske bluetooth ?
Jeg bruger 2 remotes til min playbar, en Logitech smart controller og en appleTV remote. Men kun fordi de kan kodes ens. Redigeret af hansie - 22-Februar-2017 kl. 07:40 |
|
TheCrazyGolfer
Super bruger Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 263 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hejsa
Ja, den almindelige sorte fjernbetjening kører IR, men den lille smart remote kører RF. Jeg har i en anden post herinde lidt problemstillinger omkring smart remoten, men måske problemet med de 2 fjernbetjeninger løser sig, når dette problem er løst. Mvh Klaus |
|
Samsung UE48HU7505 48" TV
Sonos Playbar Sonos Subwoofer Sonos Play 1 baghøjtalere Chromecast Ultra Waoo smart wifi 300/300MB 100% streaming - ingen TV boks eller antennekabler |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |