|
Valg af surround receiver |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Lygtemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2007 Status: Offline Point: 245 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Februar-2017 kl. 12:50 |
|
Halløj
Tiden er kommet til jeg vil prøve en anden receiver men jeg mangler lidt vejledning da det er længe siden jeg har haft kigget på sådan noget sidst. Jeg har et JBL LS setup med 2 sub så det kunne være lækkert med to separate sub kanaler ud over det har jeg en effektforstærker så det skal være noget med preout. lige pt er det en 5.1 bio jeg har, men jeg overvejer atmos. jeg har selv haft kigget på Marantz-SR6011 Yamaha RX-A1060 andre forslag? lige nu er det den Marantz-SR6011 der trækker da der er et godt tilbud på den.
|
||
Sony 55x9005b
Sony PS4 Panasonic DMP BDT310 Harman Kardon AVR 370 JBL LS80 JBL LS40 JBL LS Center JBL LS 120P |
||
![]() |
||
khansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg kan varmt anbefale Marantz SR6011 da jeg selv har storebroren 7011, men også har en ven der har netop 6011. En dejlig receiver som har kraft og saft i sig! |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Og jeg kan varmt anbefale Yamaha! Dejlig kraftfuld gengivelse, og de (tilslutnings- og funktions-) muligheder man har behov for. Derudover en fantastik holdbarhed - Yamaha-ejere skifter p.g.a. nye formater, ikke fordi de går i stykker.
Nå ja, og så kan jeg godt li' at man på Yamaha kan se, hvad der står på displayet henne fra sofaen, der ikke kun et lille "fiskeøje". ![]() M.v.h. |
||
![]() |
||
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
|
Og jeg kan varmt anbefale Pioneer! Dejlig kraftfuld gengivelse, og de (tilslutnings- og funktions-) muligheder man har behov for. Derudover en fantastik holdbarhed - Pioneer-ejere skifter p.g.a. nye formater, ikke fordi de går i stykker.
Nå ja, og så kan jeg godt li' at man på Pioneer kan se, hvad der står på displayet henne fra sofaen, der ikke kun et lille "fiskeøje". ![]() |
||
![]() |
||
Flick ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
|
Jeg kan anbefale at bruge TV'et til at se hvad man afspiller fremfor at skulle kigge på sin surround receiver ;)
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19562 |
|
Hvad skal jeg sige, jeg har en Marantz SR 5010 og syntes netop at ko-øje displayet er fedt. Jeg har briller, så jeg kan godt læse, hvad der står i displayet, har jeg brug for mere, er der OSD.....
For øvrigt er høje fejlrater ikke noget der ligger til Marantz, derimod ville jeg være mere forbeholden overfor nye Pioneer generationer, der er en sammensmeltning af Pioneer og Onkyo. Onkyo har haft massive problemer med HDMI boards, hvilket jeg håber at Pioneer har haft held til at ændre på. Men, hvem tager chancen? Klaus |
||
![]() |
||
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
|
De fleste har vel også en dimme funktion. Jeg har altid displayet slukket. |
||
![]() |
||
|
Onkyo's HDMI problemer skyldtes vel i høj grad den stegepande agtige temperatur deres receivere kørte med. Nu har Onkyo også fået klasse D maskineri og dermed lave temperaturer. Så mon ikke de holder nu. Det vil tiden vise. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19562 |
|
Men, er det ikke kun Onkyo TX RZ 1100 og 3100 der har fået klasse D?
Klaus |
||
![]() |
||
|
Det er muligt de andre ville jeg heller ikke røre med en ildtang. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Er det ikke svært at se på TV'et, hvilke format man ser, hvis man kigger på flow-tv? ![]() Desuden vil du med TV'et skulle have fat i en fjernbetjening, for at aktive info, for at se det. Det står på displayet hele tiden. ![]() M.v.h. |
||
![]() |
||
|
Dårlige (for billige) lytter! Men ja, de høje temperaturer hjælper selvfølgelig ikke på sagen... M.v.h. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |