|
Pdf-fil på tv vha. ChromeCast? |
Besvar |
Forfatter | |
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Februar-2017 kl. 14:33 |
Hej
Jeg søger en app til iOS der kan vise pdf-filer over på tv ved hjælp af ChromeCast. Jeg kan finde apps der kan caste billeder, video og lyd, men ikke pdf-filer. Findes en sådan mon? |
|
/zemo/
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
På Android kan man caste en kopi af det man ser på skærmen. Er det mon muligt på iOS?
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så vidt jeg ved er det kun med Apple TV man kan det
|
|
/zemo/
|
|
Sylvest
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers må du købe et lightning til hdmi stik og så forbinde tlf med hdmi så kan du se hele din telefon på tv'et
|
|
.
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
som sylvest siger, eller et apple-tv. så kan du "spejle" skærmen fra enheden trådløst over på skærmen som hvis det havde været en android/CC løsning.
|
|
zemo
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar alle.
Jeg skal hjælpe en kammerat, og det er app-løsningen han efterspørger ...
|
|
/zemo/
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror ikke at det findes.......
Klaus |
|
beatmore
Bruger Oprettet: 25-August-2014 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 105 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den simpleste løsning er nok at konvertere PDF til billeder og så sende dem til CC.
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kommer til at lede længe. En sådan app findes så vidt jeg ved ikke. - ganske enkelt platforminkompatibilitet.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |