|
DR Streaming - ustabilt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nifo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Status: Offline Point: 392 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Februar-2017 kl. 16:39 |
Hej forum
Er det kun mig der oplever ustabil streaming fra dr.dk? Ser jeg f.eks the tonight-show on demand, er der tit den går tydeligt ned i kvalitet for så er kommer op igen et minut eller 2 senere. Enkelte gange stopper den også. Det sker uanset om jeg ser fra ipad eller via chromecast. Netflix har aldrig problemer. Umiddelbart ville man jo først kigge på mit wifi, men der måler jeg 600Mbit effektivt. Derefter ville jeg jo kigge på mit internet, men der måler jeg 490Mbit/s effektivt. Med andre ord - jeg mistænker DR - og vil derfor hører om andre oplever det samme?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke noget galt her. Streaming via hbbTV fra DR.TV
|
|
![]() |
|
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Jeg oplever heller ikke problemer. Streamer via webbrowser på et LG tv med webos 3.0.
|
|
![]() |
|
dude ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
Måler du mod DR? Hvilken internet-udbyder har du? Det er jo ikke sikkert, at din udbyder har samme forbindelse til dit måle-punkt, som til DR ;-) |
|
![]() |
|
nifo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Status: Offline Point: 392 |
Fin pointe, men jeg tænker ikke der skulle være problemer med 2-4Mbit/s til akamai fra fiberselskabernes (Trefor's aka TDC's) net ;)
Redigeret af nifo - 02-Marts-2017 kl. 14:33 |
|
![]() |
|
Kan tilføje, at dr.dk lider af problemet - mens tv2 play, netflix og viaplay aldrig har problemer.
Slet ikke andre der ofte ser pixelering etc?
|
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Streamer næsten dagligt via Chromecast og oplever ingen problemer.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Streamer fra DR.TV næsten dagligt, og det står klippefast og i samme kvalitet som flow TV. Kører endda med wifi.
Redigeret af Kampus - 15-Marts-2017 kl. 16:16 |
|
![]() |
|
Nogen der kan bekræfte der streames i HD? ;)
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Ifølge denne artikel live streames der i HD.
Der står også at kvaliteten på arkiv hæves senere. http://www.recordere.dk/2016/04/dr-live-tv-streames-hd/ Redigeret af Mufti - 16-Marts-2017 kl. 07:35 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |