|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hanga ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Status: Offline Point: 267 |
![]() Sendt: 21-November-2006 kl. 13:21 |
Hej
Jeg står og skal have ombyttet mit Samsung M61 (læs evt. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=16571& PN=1&TPN=1), og er blevet tilbudt et N71, da de ikke kan levere en M61. Først hørte jeg forkert, og troede der var tale om en M71. Jeg gik selvfølgelig straks igang med at undersøge alt om skærmen, og læste dermed også om Smooth Motion, som der er i M71, men ikke N71. Jeg har læst en del blandede ting om Smoot Motion. Mit spørgsmål er vel, om det gør så stor en forskel, at jeg bør vente i 1 måned og så forsøge at få en M71 i stedet for N71'eren? Og hvordan vil i det hele taget vurdere M61 vs. N71 ? På forhånd tak |
|
![]() |
|
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Såvidt jeg kan se er N71 = M61 med et nyere panel. Så du får nok svært ved at forlange en M71, medmindre du selv vil betale forskellen. |
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|
![]() |
|
Hanga ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Status: Offline Point: 267 |
![]() |
Fint fint, men et nyere panel behøver jo ikke nødvendigvis betyde bedre fjernsyn? Er den på samme niveau som M61'eren Otto? For så er jeg fint tilfreds.
Og hvad er din holdning til Smoot Motion? Ham fra Befro (forhandleren) sagde at de selv havde slået det fra på deres demo model, da han synes det er noget lort. |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Var der ikke en del som var utilfredse med "Smooth motion"-efter FÆLLESKØBET på M71? Prøv at rend tråden igennem. lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
CoolMLJ ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2006 Status: Offline Point: 294 |
![]() |
Jeg har selv N71.. og er faktisk efter lidt nye kabler blevet glad for den. smooth vision eller 100 hz holder ingen steder på samsung skærmen.? de steder jeg har set skærmen, har jeg slået 100 hz fra for at se skærmen ordentlig.. tekniken giver et mærkeligt, og kunstig billed.. |
|
Lykkelig ejer af:
Forstærker : Denon X3400 Front: B&W CM8 Back: B&W M1 Center: B&W CMC SUP: B&W 610XP LG OLED B7 65" |
|
![]() |
|
![]() |
Okay, jamen det lyder da til ikke at være den store katastrofe at undvære smooth vision teknologien. Hvilke kabler har du skiftet, og hvad var problemet da inden? |
|
![]() |
|
CoolMLJ ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2006 Status: Offline Point: 294 |
![]() |
Mit antenne signal så for at sige det mildt vildt ringe ud, prøvede mig frem og tilbage... tilsidst skiftede jeg kablet imellem dvdoptager og tv ud med et fra hifiklubben ( kostede kun 150 kr) og derefter satte jeg tvet til at søge efter kanalerne igen, og nu står de fleste rigtig godt, der er dog nogle enkelte kanaler som ikke er helt i top, men de så også dårlige ud med alm tv. min plan er nu ( indtil Dansk bredbånd er klar til digitalt tv hjemme hos mig, forventet ca. januar md.) at købe et langt godt antenne kabel, samme mærke som det jeg har købt og bruge det imellem antenne stikket og mit tv ( ca. 9 m) og tror derefter at billedet bliver helt i top igen.. kan også være jeg køber en lille antenne forstærker istedet og prøver at lege med den først.. til sidst.. har også købt nogle gode compoment kabler til dvd, og det giver et helt fantastisk oplevelse med dvd film på samsung skærmen.. :) |
|
Lykkelig ejer af:
Forstærker : Denon X3400 Front: B&W CM8 Back: B&W M1 Center: B&W CMC SUP: B&W 610XP LG OLED B7 65" |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har også godt 10 meter fra stik til tv, da der ikke er TV stik i mit værelse, og kablet går dermed igennem en mur. Jeg synes nu at mit tv står fint ved antenne.. Men jeg har så kabel tv fra dansk kabel tv, og som jeg forstår dit indlæg har du bare normalt antennesignal? Kunne også være jeg skulle få købt et nyere antennekabel, da det vist er et gammelt et, og så er det ikke 100% lukket. |
|
![]() |
|
![]() |
jeg har dansk bredbånd Kabel tv.. rigtig godt signal.. syntes faktisk at DB står bedre end TDC kabel tv |
|
Lykkelig ejer af:
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |