|
Transport af plasma (PX80) på hovedet? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
pdj1974
Guld medlem Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Marts-2017 kl. 08:52 |
Jeg skal flytte min gode gamle Panasonic 42PX80, og ved at man helst ikke må lægge en flat ned, så det skal jeg nok lade være med. Den har dog fod på, så jeg vil rigtig gerne stille den på hovedet, så foden står lige i vejret. Det gør den noget nemmere at sætte på bagsædet, men kan jeg gøre det uden væsentlig risiko for at skade skærmen?
|
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke en mulighed at tage foden af?
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der sker intet ved at transportere det på hovedet.
|
|
Snigerdis
Bruger Oprettet: 16-Januar-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Online Point: 138 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som kampus siger, bør det ikke være et problem. Ellers tager det lige omtrent 2 min. at skrue foden af.
|
|
pdj1974
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det er nemt at tage foden af
Men den er lidt besværlig at sætte på igen, når man står alene Jeg tager chancen og stiller den på hovedet på bagsædet. Tak for hjælpen.
|
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers kan du roligt ligge den på skærmen, på en dyne eller lign.
M.v.h. |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mit gamle KRP500M 50 tommer blev transporteret liggende i kassen med glasset opad. Vi var enige om at glasset var bedst understøttet af stellet bagved.
Redigeret af Kampus - 03-Marts-2017 kl. 12:45 |
|
pdj1974
Funktioner
Tak(0)
|
Den overlevede turen uden problemer, og udlever nu sit otium som en PS4 skærm hos min nevø
Kun fjernbetjeningen er død efter at have ligget flere år i skuffen.
|
|
/Peter
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kunne jo prøve at skifte batterierne i fjernbetjeningen, og håbe på, at de gamle batterier ikke har lækket batteri vædske
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
pdj1974
Funktioner
Tak(0)
|
Ahh, det havde jeg godt nok prøvet
Men ca. halvdelen af knapperne virker ikke (bl.a. on/off) - de giver ikke længere "klik" fornemmelsen når man trykker, så gummiet er sikkert helt ødelagt. Jeg testede desuden med hjælp af mobil-kamera tricket, som jeg først lærte fornyligt. Der kunne jeg godt have brugt noget før!
|
|
/Peter
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
|
han skal da bare have en billig harmony fjernbetjening.
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er en grund til at glarmesteren transporterer glas opretstående, det er fordi de langt bedre er i stand til at modstå lodrette vibrationer som forplanter sig fra vejbanen.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |