|
Netradio med batteri |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Marts-2017 kl. 11:25 |
||
Nu er tiden kommet hvor jeg vil investere i en transportabel Netradio til at afløse min trofaste Pure Evoke - 2 XT DAB radio.
Synes det er rart at man kan tage musikken med sig i et vellydende forholdsvis lille kabinnet. Men det virker ikke som om der findes samme mulighed med en Netradio. Mener Pure havde en år tilbage, men den aktuelle model Pure Evoke F3 er blevet mindre og er ikke med batteri. Så findes der en Netradio i ca mål 30x20x10 cm med både batteri og EL drift? |
|||
![]() |
|||
K_J ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2014 Status: Offline Point: 155 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Får du ikke mere for pengene ved at købe en BT højttaler og hente din netradio via mobilen?
Redigeret af K_J - 04-Marts-2017 kl. 11:35 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Det kan man jo overveje. Den aktuelle Netradio koster 1388,- hos AV-Connection. Jeg er ikke inde i hvor meget en god BT højttaler koster.
|
|||
![]() |
|||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
||
Manualer kan downloades fra ink. Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
||
Jeg har to dabradioer, men mest tilfreds er jeg med min kombination af smartphone og så en formidabel bluetoothhøjtaler i form af en Sandstrøm Constellation Pegatus med to højtalere. Utrolig god lyd og så indstilleligt høj, at jeg endog kan høre og forstå, hvad der bliver sagt i nyheder på radion midt under brusebadet.:)
Enheden kostede kun kr 698. Der er indbygget genopladeligt batteri som blinker efter ca 6 timers brug Redigeret af bentpetersson - 04-Marts-2017 kl. 15:02 |
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
![]() |
|||
||
Hvordan er lyden i den? |
|||
![]() |
|||
||
Tak! Det ser indviklet ud. Vil jo helst have en radio, som kan tage netstationer lige så let som DAB, låse dem på memory, så de er lette at finde igen. |
|||
![]() |
|||
||
Nu har jeg jo altid tlf med mig, så hvorfor ikke. Vil dog foretrække en dock funktion, så jeg ikke både skal holde en BT højttaler og en tlf i én hånd. |
|||
![]() |
|||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
||
@ Kampus. Det aner jeg ingen ting om,det er noget jeg har til salg. Men er du ikke fra det område . Mvh. |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
||
Nej ok :) Da den er min primære radio, skal lyden være til at holde ud at høre på fra egen højttaler. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |