|
JBL sva1500 7.0 surround sæt |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
spanky ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 385 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Marts-2017 kl. 21:00 |
Da vores biograf værelse skal laves om til børne værelse, sælger jeg lidt af vores udstyr.
Sættet består af 6 stk SVA1500, 1 stk SVA1500 Center samt 6 stk robuste standere specielt lavet til disse højttalere. De virker alle som de skal og har ikke nogle nævneværdige skræmmer. Original emballage til 4 stk SVA1500 haves også. billeder af 2 stk sva1500 på standere, samt sva centeren, de sidste 4 sva1500 er magen til ![]() ![]() ![]() Pris 5500,- Befinder sig i Faxe, men kan fragtes til Skovlunde hvis det har interesse Redigeret af spanky - 07-Juni-2017 kl. 12:55 |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er de bedste horn i mine øre jeg nogen siden har hørt. :)
Har haft dem som stereo setup, utrolig fede, og lækker lyd, min blev godt nok wrappet i hvid foile så de var lidt mere stue venlige :D Håber du for dem solgt :), havde man haft pladsen kunne jeg sagten finde på at lave lytte rum bare til stereo ;) Redigeret af Benjamin7 - 09-Marts-2017 kl. 10:52 |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
spanky ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 385 |
Ja det er en aldeles fremragende højttaler, og håber da også der er nogen der springer på dem, de er næsten for gode til bare at stå på mit støvede kontor
![]() Redigeret af spanky - 09-Marts-2017 kl. 20:00 |
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
|
Op med sig
|
|
![]() |
|
Op igen
![]() |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Har du ikke et billede af standerne
![]() |
|
![]() |
|
nu med billeder
|
|
![]() |
|
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
Lækkert sæt! Meget fristende, men design politiet ville nok komme efter mig
![]() |
|
![]() |
|
Det er der jo næsten kun en måde at finde ud af på 😉
|
|
![]() |
|
Nedsat en lille smule
![]() |
|
![]() |
|
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
Hvordan er de at trække, kræver de meget af forstærkeren?
|
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |