|
Yousee/Viapay i udland |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DinoB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2014 Status: Offline Point: 114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Marts-2017 kl. 10:19 |
Heysa.
Min kammi skal på skiferie lige inden Formel 1 start. Han har adgang til yousees streaming del via tv pakken. Ved i hvilke VPN/DNS udbydere har adgang til Yousee(eller viaplay) i udland. Jeg bruger selv unotelly, dog er jeg uvidende om unotelly støtter yousee/viaplay. Redigeret af DinoB - 10-Marts-2017 kl. 10:19 |
|
![]() |
|
skandshus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2010 Status: Offline Point: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bare du får en dansk ip så er det ligemeget...
|
|
![]() |
|
DinoB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2014 Status: Offline Point: 114 |
Nu jeg ikke den store expert på området, gælder det også via DNS tricket? jeg tror han er meget interesseret i DNS trick end at have det over vpn program.
|
|
![]() |
|
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
https://vpn-byen.dk/ Det virker super godt både på PC og tablets. Også med Yousee
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |