recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee/Viapay i udland
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee/Viapay i udland

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DinoB Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Januar-2014
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DinoB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee/Viapay i udland
    Sendt: 10-Marts-2017 kl. 10:19
Heysa.

Min kammi skal på skiferie lige inden Formel 1 start. Han har adgang til yousees streaming del via tv pakken. Ved i hvilke VPN/DNS udbydere har adgang til Yousee(eller viaplay) i udland. Jeg bruger selv unotelly, dog er jeg uvidende om unotelly støtter yousee/viaplay.

Redigeret af DinoB - 10-Marts-2017 kl. 10:19
Til top
skandshus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-November-2010
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skandshus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2017 kl. 12:16
Bare du får en dansk ip så er det ligemeget...
Til top
DinoB Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Januar-2014
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DinoB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2017 kl. 14:05
Nu jeg ikke den store expert på området, gælder det også via DNS tricket? jeg tror han er meget interesseret i DNS trick end at have det over vpn program.
Til top
Fnulder Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-September-2008
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fnulder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2017 kl. 14:38
https://vpn-byen.dk/ Det virker super godt både på PC og tablets. Også med Yousee 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu