|
Ny Phablet |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
wads
Super bruger Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Februar-2017 kl. 10:40 |
hej
Min Gamle Sony Ultra Z er efterhånden ved, at synge på sidste vers, så noget må der gøres. Jeg skal have fundet en ny tlf i str. 6.5-7 tommer måske endda lidt større. Kan slet ikke finde noget på det danske markede pt af den slags. Umiddelbart så ville en Honor Note 8 være et fint bud, men den desværre ikke tilgængelig i Europa. Er der nogen der har et godt bud på en stor telefon. Pft Henrik |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6220 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sådan en ville jeg osse gerne have I stedet for mobil og tablet = to ting, der skal oplades
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
wads
Super bruger Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja problemet med mange af dem er jo også at de ikke understøtter lte bånd 20, og det jo nødvendigt når man bor uden for lands lov og ret
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sidder selv og søger i samme segment, og synes godt nok det er lidt tyndt med muligheder. Tror selv jeg ender med en billig xa ultra indtil jeg finder den rette. Må så nøjes med 6". Men kan selvfølgelig være jeg har overset nogle.
|
|
wads
Funktioner
Tak(0)
|
Er der evt nogen der bruger en Tablet som tlf?
|
|
rawi
Super bruger Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan man ikke bare installere en dialer på sin tablet?
Altså, købe en hvilken som helst 7" med sim kort understøttelse og derefter installere en dialer. Redigeret af rawi - 12-Marts-2017 kl. 13:13 |
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville være træt af at bruge min iPad Air som telefon. |
|
wads
Funktioner
Tak(0)
|
Der er vist nogen der er låst, så man ikke kan.
Kender dog ikke noget 7 tommers der ikke udpint på hardwarefronten :)
|
|
Steffen32
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg så en hos telenor. Det var en tablet S2 8" med opkaldsfunktion. Jeg tænkte på at købe den til min mor, men de havde den ikke på lager. Men mon ikke den kan findes andre steder.
En lille google søgning gav dette resultat |
|
Steffen32
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er også denne model, som er lidt mere aflang i det men som også har en lidt større skærm.
|
|
tkenneth
Ny bruger Oprettet: 13-Marts-2017 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med Lenovo Phab 2 pro?
https://www.computersalg.dk/i/3279383/lenovo-phab-2-pro-smartphone-dual?utm_source=MobilPriser&utm_medium=MobilPriserLINK&utm_campaign=MobilPriser |
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg endte med en xioami mi Max. Godt nok kun 6.44" men umiddelbart en ganske fornuftig telefon til prisen. Hvis du kan nøjes med en mindre skærm.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |