|
intet billede. |
Besvar |
Forfatter | |
bhenssel
Bruger Oprettet: 03-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Marts-2017 kl. 15:59 |
Hej.
Jeg har et problem, jeg håber i kan hjælpe mig med. Jeg har fået en Panasonic drm-bct 84 optager, som er sat til et Phillips 32pft 5300/12 tv. Antennestikket er sat op i hdd og derefter et andet antennestik som fører ned i tv'et, for at overfør antennesignalet. De 2 emner er også forbundet med et hdmi kabel. Mit problem er: Når jeg tænder for mit tv, kan jeg ikke få billede på fra antennen. tvet skriver intet signal. Men det kan jeg, hvis jeg tænder for hdd-optageren og ser det der igennem. Hvad gør jeg forkert? Vh. Brian |
|
Henrik_45
Super bruger Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 381 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det kabel TV du har eller er det egen antenne? Prøv at gøre det og se om TV't kan modtage nogle kanaler. Har du lavet en kanal søgning på TV't?
|
|
bhenssel
Funktioner
Tak(0)
|
Der er signal, når jeg sætter antennekabel direkte i tv'et.
Det er kabeltv jeg har. Vh. Brian Redigeret af bhenssel - 12-Marts-2017 kl. 19:05 |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Slettet Redigeret af csell - 12-Marts-2017 kl. 18:49 |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kunne jo være defekt mellemkabel. Mvh. JørgenT
|
|
bhenssel
Funktioner
Tak(0)
|
Du siger noget. Det prøver jeg.
Tak. vh. Brian |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved at slå det til bruges 6Watt i standby i stedet for 0,2Watt. Er sikkert også beskrevet i manual. Så hvis antennesignal er kraftigt nok, kan der evt. anvendes en antennesplitter for at spare strøm. Alternativt tænde recorder, når der ses TV (på anden kanal) Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 12-Marts-2017 kl. 20:33 |
|
bhenssel
Funktioner
Tak(0)
|
Så virker det.
Det var antennekablet det var galt med og det var endda helt nyt. Tak for hjælpen. Vh. Brian |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |