|
Højttaler standere til dybe højttalere? |
Besvar |
Forfatter | |
hifreak
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Marts-2017 kl. 10:17 |
Hej,
Kunne godt tænke mig at prøve nogle standere til mine højttalere, men de er ret dybe 32cm men ikke så brede. Synes det er svært at finde nogle standere hvor toppladen er dyb. Er der nogen der kan anbefale nogle? evt. nogen som har samme størrelse på standere |
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er vel bare at skrue toppladen i bunden af højttalerne?
M.v.h. |
|
hifreak
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af hifreak - 12-Marts-2017 kl. 13:25 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19467 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det er et problem at skrue standeren fast, så må du lave en ekstra topplade.
Klaus Redigeret af KlausDM - 12-Marts-2017 kl. 14:44 |
|
hifreak
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er jeg ikke en super god praktiker, men finder nok ud af noget andet om ikke andet kan jeg måske bruge noget Blue Tac til at få den til at stå fast er mest bange for katten ikke kan lå den stå på standeren
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19467 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kører i Ikea, finder i deres "rodebutik" en limtræsplade i nogenlunde overstørrelse (fandt sidst en i 80X80 cm til 45 kr). Så tager du en sav, streger op og saver ud og noget sandpapir og sliber kanter til. Nu har du to træplader på størrelse med dine højtalere, der kan bruges som fod. Men dine højttalere står ikke fast ved den operation.
Hvilke højttalere drejer det sig om? Det er vel ikke sådan at der er gevind i bunden af dem? Klaus |
|
hifreak
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke foden men toppladen der skal være rimelig dyb. Det er dem her http://hifi-freaks.dk/webshop//produkter-hoejttalere-kompakte-hoejttalere-triangle-esprit-comete-ez-p-1328.html?gclid=Cj0KEQjwhpnGBRDKpY-My9rdutABEiQAWNcslAHfp6t0SiyEeopSbTobZhXYrBf94PkkXinfhCBX8G0aAvh48P8HAQ, synes umiddelbart toppladen er for lille på de standere Triangle selv sælger til min højttaler.
Redigeret af hifreak - 13-Marts-2017 kl. 09:02 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |