|
Mangler et gratis klippeværktøj til videoer |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Marts-2017 kl. 12:08 |
Jeg er ved at rippe mine DVD'er og Blu-rays, men nogle af mine rippede serier bliver rippet i en sammenhængende videofil. Så det er klart jeg gerne vil klippe i videoklippet, således hvert afsnit af serien, får sin egen videofil.
Kender I til nogle gratis klippeværktøjer? |
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan MovieMaker indbygget i windows ikke gøre det? (afhænger af hvilken windows du bruger).
|
|
![]() |
|
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
Windows Movie Maker fungerer såmænd fint, men programmet tager bare usandsynlig lang tid om at konvertere ens videoer til et format programmet kan arbejde med, før man kan begynde klipningen.
|
|
Pioneer PDP-LX5090
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Ahh okay.. Var i tvivl om formatet du brugte.. Det er altså VOB og TS stream (MTS) du skal lede efter klippeværktøj i.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Shovel79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
Prøv denne: Go fornøjelse
![]() |
|
![]() |
|
Lightkeeper ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2017 Status: Offline Point: 7 |
https://www.fosshub.com/MKVToolNix.html er et strålende program til det. Bare kig under Output og Split mode.
Redigeret af Lightkeeper - 16-Marts-2017 kl. 00:30 |
|
![]() |
|
Tak for forslagene.
Ved I om det er almindeligt at undertekstfiler forsvinder, når man klipper i videofiler? |
|
Pioneer PDP-LX5090
|
![]() |
|
Shovel79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
Hvis undeteksten er embedded i klippet forsvinder den ikke.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Jeg kender ingen gratis programmer der bevarer DVB undertekster, men kan anbefale både Videoredo og TSDoctor som begge klarer opgaven. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Du skal måske se på, hvordan du ripper. De programmer jeg har brugt giver sædvanligvis mulighed for at rippe enkelte afsnit/kapitler hver for sig....
Men det her er måske en vej: |
|
miri
|
|
![]() |
|
sr7009 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2015 Status: Offline Point: 186 |
hey
jeg skal også bruge et visei program der kan spillet og give mig mulighed for at "tage" fx en sene ud af mkv filer .. er der nogen programmer der kan det og hvilke programmer er gode til video redegering ? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |