|
[SOLGT] 2 Surround Receivers |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Marts-2017 kl. 09:44 |
||
[DIV]Endelig kommer Linn med deres egen surround derfor vil jeg sælge følgende 2 ting.[/DIV][DIV]
[/DIV][DIV]1) [SOLGT] [SOLGT] [SOLGT] [SOLGT] Cambridge Audio azur 551R V2 (Uden 4K) + BLU-ray azur 650BD[/DIV][DIV][IMG]uploads/19930/c.jpg" height="756" width="1008[/IMG] [/DIV][DIV] [/DIV][DIV]Virkelig stærk, musikalsk og god surround receiver eller forforstærker med 7.1 ud.[/DIV][DIV] [/DIV][DIV]Sælges sammen med BLU-ray azur 650BD = samme som en gammel OPPO inden i men værdien for denne BLUray regnes for 0kr da den tit skal genindlæse BLU-ray disc for at afspille en film.[/DIV][DIV] [/DIV][DIV]Sælges samlet for højeste bud over 1000kr [/DIV][DIV] [/DIV][DIV]2) [SOLGT] [SOLGT] [SOLGT] [SOLGT] Yamaha RX-V773 (Uden 4K) med 7.1 ud og helt igennem stabil Receiver.[/DIV][DIV][IMG]uploads/19930/ys.jpg" height="681" width="908[/IMG][/DIV][DIV]Sælges for højeste bud over 1000kr[/DIV][DIV] [/DIV][DIV]Alt skal afhentes i Århus C[/DIV][DIV] [/DIV][DIV]Hilsen Jonas Bojer[/DIV] Redigeret af Jonas Bojer - 26-Marts-2017 kl. 10:26 |
|||
![]() |
|||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Er der nogen chance for du er på Sjælland?
|
|||
![]() |
|||
ZABBI4000 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2013 Status: Offline Point: 34 |
||
Jeg kunne godt have interesse i din Yamaha. Men bor desværre på Sjælland. Kommer du til Sjælland eller sender du så sig til.
|
|||
![]() |
|||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 806 |
||
Hvis jeg kan finde Yamaha orginal kassen vil jeg gerne sende men afhentning er Aller bedst. MEn er nogle gange i KBH ;O) Hilsen Jonas Bojer
|
|||
![]() |
|||
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
||
Redigeret af ridderdk - 13-Marts-2017 kl. 20:13 |
|||
![]() |
|||
||
Kigger i kælderen i aften om jeg ikke kan finde kassen så du er højest bydende inclusive forsendelse hvis jeg finder den kasse ;O) Hilsen Jonas Bojer
|
|||
![]() |
|||
hsj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Sted: Vejle Status: Offline Point: 112 |
||
.
Redigeret af hsj - 13-Marts-2017 kl. 09:19 |
|||
![]() |
|||
||
Så er original kasse fundet med manual i så hvis ingen byder over dine 1300 inclusive forsendelse så er den din på mandag 00.00 og jeg sender den i løbet af mandagen ;O) Hilsen Jonas Bojer
|
|||
![]() |
|||
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
||
Hej Jonas Så vil jeg gerne ses bort fra, men vender muligvis stærkt tilbage søndag aften Var ikke klar over du ville lade "auktionen" køre sålænge
|
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
||
Måske det er vigtigt at få med, at de 2 receivere IKKE har HDMI 2.0 med HDCP 2.2, så de kan ikke bruges med 4K bokse og 4k blu-ray afspillere. Så får du kun et 1080p signal igennem.
|
|||
![]() |
|||
||
På deres hjemme side skriver de ellers En kombination af den nyeste teknologi og eksklusive Yamaha funktioner. HDMI med 4K Pass-Through + opskalering til 4K og AirPlay. Multipoint YPAO med kontrol af reflekteret lyd (RSC), Dialogue Lift, dialog niveaujustering samt ECO-mode er innovative Yamaha teknologier der viser, at vi er på forkant. http://dk.yamaha.com/da/products/audio-visual/av-receivers-amps/rx-v773_g/?mode=model og Support for the latest formats With the very latest technologies – including the Cirrus Logic dual 32-bit DSP for compatibility with all the latest CODECs and formats, including 4K and 3D video, the 551R V2 will handle future formats for years to come. http://newarchive.cambridgeaudio.com/products/azur-551r-v2-av-receiver Hilsen Jonas Bojer
|
|||
![]() |
|||
||
Hvor hurtigt skal det gå for du ved du vil have den ? Hilsen Jonas
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |