|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kim K. ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 22-November-2006 kl. 00:12 |
Jeg vil gerne købe et Jeg har læst den test som tænk har lavet. Jeg synes at ”Samsung LE32R72B” klare sig godt, og passer til mig, bortset fra størrelsen. Jeg var i Fona, der sagde de at den eneste forskel der var på ”LE-26R72B” og ”LE-26R71B” er farven? Er det rigtig? Easyshopping.dk Sælger ”LE-26R71B” 400 kr. billiger ind ”LE-26R72B”?
Kan jeg være helt sikker på at ”Samsung LE26R71B” har samme bilede kvalitet som ”Samsung LE32R72B”? |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
ja det kan godt være korrekt at eneste forskel på 71 og 72 er farven. |
|
![]() |
|
Kim K. ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
ØV. Der er MEGET FÅ anmeldelser af |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |