|
Walking Dead sæson 7 på DR3? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Marts-2017 kl. 12:39 |
Er der fastsat en dato?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Maria ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 620 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har læst på deres facebook side at de ikke har indkøbt sæson 7 pga. rettighedsproblemer.
|
|
Mvh Maria
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det undrer mig ikke, der er ikke mere at komme efter, det kører i ring i den serie.
|
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
Ahh sæson 6 sluttede da ok, så jeg fik lyst til at se en sæson mere, men jeg kan ikke se sæson 7 nogen steder 😤
Redigeret af jugglerq - 19-Marts-2017 kl. 13:40 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Mistede totalt interessen efter sæs.4
|
|
![]() |
|
steffenmand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2016 Status: Offline Point: 9 |
Sæson 8 er allerede skrevet under! Personligt så fanger denne serie mig fuldstændig! De nyere sæsoner er ret så gode
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
Kom aldrig i gang med serien. DR3 startede den, da det stadig var DRHD og det er en af de få serier, der aldrig er blevet genudsendt. I al fald ikke de første sæsoner.
|
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
De ligger på BD til billig mønt
![]() |
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Det er en konge serie. Første afsnit i sæson 7 er bare så bad ass. ![]()
Jeg har ikke set andre serier hvor man kommer så tæt på karakterernes personlighed, og handlingen fejler heller ikke noget. Der er selvfølgelig nogle afsnit som er bedre end andre men sådan er det med alle andre serier.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
Meninger er heldigvis forskellige :-)
Prøver sporadisk at se nogle afsnit, men alt er fuldkommen ulogisks for mig. For fanden, så svært er det da heller ikke at opbygge et "samfund" og holde zombierne ude. OG så svært er det da heller ikke at få bygget en maskine der kan "høste" zombier, frem for at rende rundt med skydevåben. For øvrigt ser det ud til at alle har rigeligt med ammunition og de kan ofte køre i køretøjer der kræver brændstof - der hurtigt ville løbe ud, når der ikke er "organiseret samfund". Klaus |
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Jeg skal ikke spekulere i hvor længe og svært det ville være at få fat i benzin m.m., men der er jo relativt få der har overlevet og vel siden sæson 4 der har det ligesom i virkeligheden været, at mennesker er menneskers værste fjende - zombierne er sekundære i de senere sæsoner.
|
|
![]() |
|
steffenmand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2016 Status: Offline Point: 9 |
Aner ikke hvilken maskine du ville bygge :-) de er jo efter ting og så vidt ikke bevist efter at løbe ind i zombier :-) - med tusindvis af biler rundt omkring, så tappes benzin jo nok op fra disse biler! Med så få som lever, så er det der jo i overflod - det gasser jo ikke væk som bare satan.
De sidste sæsoner har handlet mere om hvordan forskellige samfund eksisterer og hvordan de clasher - zombierne spiller en meget lille rolle her |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |