recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dts til dd (plex) - hvordan?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dts til dd (plex) - hvordan?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dts til dd (plex) - hvordan?
    Sendt: 26-Marts-2017 kl. 22:21
Hvilke indstillinger skal jeg klikke af for at få dts konverteret til et brugbart Dolby signal til brug af Sonos 5.1?

Jeg har en bose soundtouch hjemme, men må indrømme at Sonos lyd kan jeg bedre lide. Men som bekendt håndtere Sonos ikke dts og jeg har tidligere læst Plex kan konvertere.
Men hvordan gøres det i Plex serverdelen og hvordan på mit lg b6?
Jeg forventer at Plex appen på b6 skal være hele centralen for familien de næste år. Da jeg for snar et par år siden rippede alt i HD format er langt det meste dts, så jeg ville gerne undgå at rippe igen og lign.

Jeg tænker at købe en nvidia shield til at køre ren Plex server.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 4052
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2017 kl. 09:43
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Hvilke indstillinger skal jeg klikke af for at få dts konverteret til et brugbart Dolby signal til brug af Sonos 5.1?

Jeg har en bose soundtouch hjemme, men må indrømme at Sonos lyd kan jeg bedre lide. Men som bekendt håndtere Sonos ikke dts og jeg har tidligere læst Plex kan konvertere.
Men hvordan gøres det i Plex serverdelen og hvordan på mit lg b6?
Jeg forventer at Plex appen på b6 skal være hele centralen for familien de næste år. Da jeg for snar et par år siden rippede alt i HD format er langt det meste dts, så jeg ville gerne undgå at rippe igen og lign.

Jeg tænker at købe en nvidia shield til at køre ren Plex server.
Jeg mener ikke at plex på shield konvertere dts til dolby digital, mener de kun gør det til aac. Men er ikke sikker, da min receiver æder alt på nær atmos og dts X
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu