|
fiberboks |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
EutelsatW3A ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Marts-2017 kl. 18:54 |
Hej
Har fået åbnet for nettet til min fiberboks en drg 703 men kan ikke få forbindelse hverken med kabel eller wifi,kan ikke se dens wifi.Dåserne i væggen og et kabel der kommer ud bagved boksen gør at jeg er usikker på hvordan det skal sættes op, har prøvet nogle forskellige variationer men det er ikke lykkedes at få hul. Er der nogen der har et bud? ![]() |
|
![]() |
|
EutelsatW3A ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5333 |
![]() "Den trådløse funktion er aktiveret, når dioden på fronten yderst til højre lyser grønt." Lyser den grønt? Mvh. JørgenT |
|
![]() |
|
nej den lyser ikke grøn:)
Har du et bud på hvordan kablerne skal sættes på? Hvad er det kabel der kommer ud bag ved boksen, hvor skal det sættet til.Har læst manualer og har ikke støt p det kable nogen steder. |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5333 |
![]() Ifølge brugermanual for DRG 703 har den IKKE indbygget WiFi WiFi kræver selvstændig trådløs router, se side 5. Så den tekst om grøn lampe fra ovenstående link til Produktspecifikation gælder åbenbart ikke for DRG 703 ![]() Så i første omgang skal du have kablet forbindelse til PC, se manual side 5 Figur 2 - stik 03 (længst til højre af de fire - de tre andre er kun til TV bokse) Så det gule kabel sidder vist i det forkerte stik, så vidt jeg kan bedømme. Har der ikke været montør for at installere, og idrift sætte anlæget? EDIT: Det kabel der kommer ud bag på boks, er det der henter signal til fordelerboks fra fiber modem boks som må sidde et andet sted i bebyggelse. Så den lille boks ovenover må have forbindelse dertil. Spørgsmål er om kabel sidder i det rigtige af de 2 stik? Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 24-Marts-2017 kl. 21:19 |
|
![]() |
|
fik at vide der var wifi på den, og i manualen til boksen det er energifyn står der at det er den første port der skal bruges, altså den port det gule kable sidder i.
Mit problem er hvordan kablerne skal sættet op,jeg forstår ikke det kabel der stikker ud bag boksen og de to data indgange eller udgange der siddder oppe over boksen. edit så dit edit nu.har prøvet forskellige måder kan ikke komme igennem. Redigeret af EutelsatW3A - 24-Marts-2017 kl. 21:44 |
|
![]() |
|
desuden er der en wps knap på den, så den har wifi
|
|
![]() |
|
![]() Men de er ikke flinke med manual, kan ikke umiddelbart se den på deres side. ![]() Kun link til produkt spec. Som siger der kun er: Rj-45 porte (LAN): 1 stk. (10/100/1000 Mbit/s) spørgsmål er så hvilken er den rigtige Så du må nok hellere tage kontakt til deres support. Igen, har der ikke været montør for at tilslutte fordelerboks til anlægget??? Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
nej de sagde de havde åbnet for det og der bare var sætte det til.deres support er selvfølgelig lukket nu.Det er var i dag de åbnede.
|
|
![]() |
|
Tja, så er der vist ikke andet at gøre end vente tålmodigt til de åbner igen.
![]() |
|
![]() |
|
Ah... link til deres udgave:
Og der er links til vejledning på den side. |
|
![]() |
|
hej jørgen tak for din hjælpsomhed
jeg har fået forbindelse på min pc ved at sætte kablet der kommer ud bag ved boksen til til nr 2 indgang over boksen, og så et kabel fra nr 1 til pc.Der er altså ikke sat nogle kabler til routeren,hvilket jeg synes er underligt.Når jeg tager kablet ud af pc og vil sætte det til min iptv boks kan den ikke komme på nettet da den siger den ikke kan finde min IP. jeg har bestilt 100/100 og målte den til 47/70 edit kan stadik ikke se noget wifi Redigeret af EutelsatW3A - 24-Marts-2017 kl. 22:37 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |