recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Crown amps
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Crown amps

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1008
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Crown amps
    Sendt: 28-Marts-2017 kl. 21:27
Hej

Er der nogen her inde som bruger Crown som effekt til deres bio? Tænker ikke kun til Subs men også til resten af setuppet?

Jeg overvejer nemlig at skaffe mig Crown xls serien.

Redigeret af Vilstrup - 28-Marts-2017 kl. 21:36
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Jesper Flamand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Oktober-2008
Point: 345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Flamand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2017 kl. 18:18
Dr Gonzo bruger dem :-)
MK Sound - Anthem - Lexicon - Samsung
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2017 kl. 18:27
Jeps ham har jeg også snakket med, men det var lige så meget for at høre om der var flere:-)
Mvh.

Vilstrup
----------------
Til top
Jesper Flamand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Oktober-2008
Point: 345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Flamand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2017 kl. 20:19
Okay, håber der er nogen der melder ind så :-)
MK Sound - Anthem - Lexicon - Samsung
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2017 kl. 20:31
Ja det ville ikke gøre noget😊
Mvh.

Vilstrup
----------------
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2017 kl. 01:51
bruger powertech 2.1 til mine fronter. 

Den giver super kontrol.

Kører 5.0
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
RangerJoe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Maj-2004
Sted: Nordjylland
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RangerJoe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2017 kl. 07:09
Går selv og lurepasser på om XLS 1502 ikke kommer på tilbud... Jeg synes at den nye xxx2 serie er blevet ret dyr 8(
-------------------
JVC DLA-X35|Yamaha RX-A1020|MK S150MK2+MK SS150T+SVS PC-13 Ultra|Intel NUC, LibreElec
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2017 kl. 07:51
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Den giver super kontrol.

Kører 5.0

Nice men er den også en digital forstærker?
Mvh.

Vilstrup
----------------
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2017 kl. 07:54
Oprindeligt skrevet af RangerJoe RangerJoe skrev:

Går selv og lurepasser på om XLS 1502 ikke kommer på tilbud... Jeg synes at den nye xxx2 serie er blevet ret dyr 8(

Det syns jeg nu kkke helt, du kan bestille den hos thomann.de til 3713,33kr pr stk. Jeg har selv kontakter dem for ar høre om de kan lave en god pris på 3 stk som jeg skal bruge.

Men jo det løber ellers hurtigt op, men stadig billigere end at købe en god 5 eller 7 kanals effekt.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2017 kl. 08:02
Oprindeligt skrevet af Vilstrup Vilstrup skrev:

Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Den giver super kontrol.

Kører 5.0

Nice men er den også en digital forstærker?

Nej
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
RangerJoe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Maj-2004
Sted: Nordjylland
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RangerJoe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2017 kl. 08:23

Det syns jeg nu kkke helt, du kan bestille den hos thomann.de til 3713,33kr pr stk. Jeg har selv kontakter dem for ar høre om de kan lave en god pris på 3 stk som jeg skal bruge.

Men jo det løber ellers hurtigt op, men stadig billigere end at købe en god 5 eller 7 kanals effekt.

Mener kun den gamle XLS 1500 kostede 2200,-... og det er stort set samme grej (- et par features)
3x3700,- er da også en slags penge... (specielt når man ved at den gamle model var så meget billigere Ouch)

-------------------
JVC DLA-X35|Yamaha RX-A1020|MK S150MK2+MK SS150T+SVS PC-13 Ultra|Intel NUC, LibreElec
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2017 kl. 08:28

Mener kun den gamle XLS 1500 kostede 2200,-... og det er stort set samme grej (- et par features)
3x3700,- er da også en slags penge... (specielt når man ved at den gamle model var så meget billigere Ouch)

Det har du ret i, det er stadig mange penge. Men ja kan godt se at det er noget af pris hop. Men jeg afventer stadig svar fra Thomann, men skrev også til dem igår aftes.

Mvh.

Vilstrup
----------------
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu