|
Harmony smart hub + ekstra IR sendere |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
KeeZor ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-August-2010 Sted: DK, Hvidovre Status: Offline Point: 387 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Marts-2017 kl. 17:16 |
Jeg sælger min harmony smart hub.
Der medfølger ekstra IR sendere, så endnu flere enheder kan tilkobles. Er i perfekt stand, og fungerer selvfølgelig upåklageligt. Købet i 2014, derfor ikke længere reklamation, jeg har dog faktura, hvis der skulle være noget ekstra garanti hos logitech. HBO: 300 Kører også på andre sider. |
|
![]() |
|
Bent_s ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-September-2006 Sted: Horsens Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hey
Den kan jeg godt bruge, hvad siger du til 300 incl. Forsendelse Er det med Remote eller kun hubben ? Mvh Bent Redigeret af Bent_s - 28-Marts-2017 kl. 20:10 |
|
![]() |
|
KeeZor ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-August-2010 Sted: DK, Hvidovre Status: Offline Point: 387 |
Bent_s >> jeg noterer dit bud.
|
|
![]() |
|
Bent_s ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-September-2006 Sted: Horsens Status: Offline Point: 27 |
Var det med Remote?
|
|
![]() |
|
Nej det er kun hub og IR sendere.
Den styres med mobil eller tablet. |
|
![]() |
|
der er budt 350pp
|
|
![]() |
|
michael1977 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 71 |
Hvornår stopper "aktionen" ?
|
|
![]() |
|
der har ikke været så meget aktivitet, så måske allerede i aften.
Hvis du har tanker om at lægge et bud, som du gerne vil have med, så må du gerne lægge det i løbet af dagen |
|
![]() |
|
michael1977 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 71 |
Ok super. Hvor i landet befinder den sig? |
|
![]() |
|
Den er i Hvidovre
|
|
![]() |
|
Ok så byder jeg 375,- afhentet :-)
|
|
![]() |
|
det er noteret
der lukkes for bud i morgen kl 20, hvis der ikke kommer flere bud i mellemtiden. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |