|
Panasonic lyser orange i standby |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-April-2017 kl. 14:50 |
|
Hej
Jeg har lige fået mig et Panasonic TX-55DX600. I går sad jeg og legede lidt med det så jeg kunne tilgå min NAS osv. Da jeg senere på aftenen slukker tv'et lyser det orange i stedet for rødt i standby-dioden. Har det noget at gøre med NAS'en?
|
||
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Såvidt jeg husker er det netop noget med at du har noget tilsluttet via fek.s en USB stick. Det betyder intet
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det er det. Jeg havde det samme med min CX800 og fik det slået fra. Nu lyser den så orange i standby når der er planlagte optagelser. Noget med at den bruger mere strøm i den mode.
|
||
![]() |
||
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
|
Jeg har ikke tilsluttet noget via USB. Jeg har kun været på min NAS og sagt god for at den må connecte med mit tv. Derefter fandt jeg NAS'en på mit tv, så et kort øjeblik af en film for at se om den kunne afspille (det kunne den) og det var det.
|
||
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Nej det er ikke usb, men det du har slået til for at tilgå din nas, der får lampen til at lyse orange. Jeg kan ikke gå ind og se hvad det hedder, jeg kan bare huske det.
|
||
![]() |
||
|
Ok.
|
||
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
|
Har du aktiveret DLNA-server på det? Det vil forhindre TV'et i at gå i "rigtig" standby.
Du behøver normalt ikke at have DLNA aktiveret, hvis du ikke har en Harddisk tilsluttet TV'et.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19649 |
|
Basknudsen.
På side 320 i den engelske manual står der: LED does not turn to red in Standby mode ● LED turns to orange in Standby mode in the following conditions: – Recording is in progress – Timer Programming is set. – DLNA Server is set to On. – Powered On by Apps is set to On. – Home Streaming is set to Always. – TV Anywhere is set to On. – Powered On by Easy Mirroring is set to On. Hvad jeg ikke kan gengive her at de fleste af forklaringerne er et link til yderligere uddybning af hvert enkelt emne. Selvsamme manual har du, endda indbygget i dit tv. Har du ikke læst manualen? Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 37 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2013 Status: Offline Point: 0 |
|
Det er altid det sidste man læser i. ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19649 |
|
Så er jeg ikke en rigtig mand.
Jeg har læst manualer på alt mit udstyr - fra A til Z. Hvorfor? Jo jo mere jeg ved om udstyre, jo mere får jeg ud af det. Klaus |
||
![]() |
||
|
Jeg har læst den danske manual, og der stod der at det var en optagelse (hvilket det ikke kunne være da jeg ikke har harddisk til). Redigeret af Basknudsen - 10-April-2017 kl. 12:07 |
||
|
||
![]() |
||
|
Ja det har jeg, men skal jeg ikke det hvis tv'et skal have kontakt til min NAS?
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |